Podle Autosportu je důvodem Willisova odchodu to, že nedostal dostatečné záruky ohledně potřebných financí pro vývoj a stavbu monopostu pro rok 2012.
Nahradit by jej měl Jorg Zander, který má s navrhováním F1 vozů dostatek zkušeností. Během své bohaté kariéry působil u Toyoty, v roce 2002 přestoupil do BAR, chvíli se zdržel u Williamsu (2005 - 2006) a pak i u BMW Sauberu.
Velké slávy se dočkal po přestupu k Hondě, kde plnil úlohu zástupce technického ředitele nástupnického Brawnu GP až do poloviny sezóny 2009. V nedávné době pracoval na projektu Audi LMP1 nedaleko německé základny HRT.
Přední křídla monopostu HRT F111 před garáží (foto: HRT)
Zander se dobře zná se šéfem inženýrů HRT Jackym Eeckelaertem, s nímž kdysi společně pracoval. O víkendu v Monze byl spatřen v motorhomu španělského týmu, se kterým se údajně již dohodl na spolupráci.
Novým šéfem aerodynamiky by se měl stát Stephane Schosse, který v minulosti pracoval u Ligieru, Sauberu či Toyoty. Tým by mě využívat aerodynamický tunel Mercedesu v Brackley.