Red Bull používá DRS také v zatáčkách

Newey, Adrian

Newey, Adrian | foto: Red Bull Racing

Red Bull RB7 je schopný v Barceloně používat pohyblivý element zadního přítlačného křídla (DRS), také v poslední zatáčce.

Na španělském okruhu je rakouský tým jako jediný schopný využívat výhody DRS v poslední zatáčce, tak jak to bylo možné vidět v trénincích a také během sobotní kvalifikace.

„Vůz je dobrý, o tom nemůže být pochyb. Máme dobrý vůz po aerodynamické stránce, to není žádným tajemstvím, navíc víme jak s ním zacházet tak, abychom získali ty nejlepší podmínky,“ prohlásil Mark Webber.

Hamilton vysvětluje, jak je obtížné projet stejný úsek v McLarenu i se zavřenou klapkou DRS. „Jedná se jen o lehkou odlišnost v aerodynamickém přítlaku“, prohodil ironicky britský pilot, „ale v určitém směru je to pozitivní, alespoň víme, jak velký přítlak mají“.

 

 

Srovnání použití DRS v Austrálii - Red Bull vs. Ferrari 

Nicméně v nedělním závodě se DRS bude moci používat pouze na rovince, proto další otázka směřovala na to, zda má Hamilton šanci se Red Bullum alespoň přiblížit: „Snad v posledních dvou zatáčkách, pokud přeskočím šikanu, tak se před ně dostanu, jinak asi těžko!“ zažertoval Hamilton.
Podle pilota McLarenu jsou šance silně omezené: „Sebastian má velký náskok v celkové klasifikaci, ale Red Bul má i dostatečný technický náskok.“

„Závěr šampionátu pro mě bude hodně obtížný. Momentálně je pro nás reálné uvažovat o pódiových umístěních v každém závodě. Je možné, že v příštích závodech se jim přiblížíme, ale je nepravděpodobné, že získáme titul.“

Diskuze:

Počet příspěvků: 6 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu