DISKUZE K ČLÁNKU FIA dala nastavitelným křídlům (DRS) v Monaku zelenou
Navzdory spekulacím některých médií FIA potvrdila, že piloti v Monaku budou moci využívat nastavitelná zadní křídla (DRS).
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA dala nastavitelným křídlům (DRS) v Monaku zelenou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
13:08 08.05.2011 XXXJj, tak by to šlo.
Jde o to, že některé týmy své zadní křídlo nyní řeší jinak, s agresívnějším DRS (např. Mercedes, Red Bull) a mohly by si stěžovat. Pokud by o zákazu věděly dříve, připravily by jinou verzi zadního křídla.
Ve výhodě by byl např. McLaren s konzervatinějším designem - jeho křídlo má větší klapku a generuje více přítlaku v neaktivovaném stavu (viz foto pod článkem).-
-
Petr
21:15 08.05.2011 XXXPodle mě částečně ano. Díky tomu jsou McLareny v závodě Red Bullům blíže, protože DRS se během něj může používat jen na jednom místě na dráze (a to ještě ne v každém kole). (Min. týden jsem to myslím rozebíral v jednom z článků (Souboje týmových kolegů - Čína)).
-
-
-
426kahemi
13:00 08.05.2011 XXX'Týmy by nedokázaly narychlo během několika týdnů vyvinout a vyrobit zadní křídlo bez nastavitelné horní klapky (verzi bez DRS).'
Tak při závodě je to snad řízený (blokovaný) elektronikou, aby to nešlo využít jinde než na daném místě. Tak nechápu... prostě by by to bylo 'locked' po celý víkend a je to ne?