Hamilton o jízdě na nových pneumatikách: Pomalé, až to bolí

Petr Hlawiczka, 5. března 2011, 22:15 Google+

Ačkoliv Martin Whitmarsh Pirelli brání a vyzývá ostatní, aby byli opatrnější v tom, jak se vyjádří na adresu nových pneumatik, Lewis Hamilton si servítky nebere.

Počet komentářů:  30 komentářů (Poslední 07.03. 13:25) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

Pro britský Guardian opět zkritizoval letošní obutí monopostů, jehož nízká životnost přispěje ke zpomalení vozů: "Ve voze je třeba více přemýšlet. Zdá se, že Formule 1 zpomalila. Vozy jsou během závodní vzdálenosti pomalejší. Minulý rok jsme se museli snažit, aby pneumatiky kvůli většímu množství paliva více vydržely. Nyní je to ještě horší."

Hamilton s novým vozem MP4-26 testoval na nových pneumatikách Pirelli dva dny v Jerezu a dva dny ve Valencii. S nespokojeností se ale příliš netají: "V jeden den jsem vyjel a bylo to pomalé, až to bolelo, fakt. Není to zkrátka vůbec vzrušujících, mám-li být upřímný."

hamilton

"Během první jízdy - a to si nemyslím, že bych na to moc tlačil - byly pneumatiky hotové po devíti kolech, až na plátno. Při další jízdě jsem musel jet opatrněji. Bylo to celé jako během prvního kola, kdy vyjíždíte z boxů - a sotva jsem na měkčí sadě ujel 15 či 16 kol."

Vytisknout

Diskuze: Hamilton o jízdě na nových pneumatikách: Pomalé, až to bolí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 07.03.2011 13:25 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 30 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso, Fernando

Alonso: Nezávodím proto, abych si dělal přátele. Chci vyhrávat tituly

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud