DISKUZE K ČLÁNKU Rozpočtové stropy v F1? Podle Hornera brzy

Šéf Red Bullu Christian Horner v rozhovoru pro britský Observer naznačil, že bychom se ve Formuli 1 již brzy mohli setkat se zavedením rozpočtových stropů. Záměrem je učinit přítrž nadměrnému utrácení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozpočtové stropy v F1? Podle Hornera brzy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 15.02.2011 13:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 14.02.2011 10:27
No nic, asi budeme muset připravovat články… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 14.02.2011 10:30
01 12 jen tak dál, popel na mou hlavu,… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 14.02.2011 12:15
Já nejsem proti, klidně stejně "tvrdě"… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • schumidva

    XXX
    Ale určitě vyvynutý motor bude levnější než prototyp.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dark

      XXX
      S tím bych si dovolil ne úplně souhlasit. Každý, kdo vyvíjí, tak vyvíjí za účelem určitého zisku. I Ferrari... A věřím, že si to umí dobře spočítat, aby ve výsledku netratili.. spíše naopak..

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Máš pravdu že to všichni dělají za účelem zisku ale zisk je závislí na prodaných kusech. Vydělají na množství né na jednom kusu. Rozhodně jeden kus je dražší než když jich obědnám deset, takže s tebou ve zbytku nesouhlasím. Ferrari ty prachy dostane zpět a několikanásobně jen v případě že jich prodá určité množství.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Dobře, ale ty myslíš, že koupíš motor od výrobce za cenu materiálu? Myslíš, že si výrobce náklady na vývoj do ceny motoru nezapočítá?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Nevím co tím myslíš, zřejmě jsme se nepochopili, když vyrobím rohlík taky si musím do něj započítat práci atd. Nikdo to za cenu materiálu samozřejmě neprodává.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • EMERSONV1

      XXX
      i když si je započítá - pořád myslím,že nákup vyjde laciněji.nikdo přece nenakoupí celou produkci (která by měla pokrýt náklady a pořád myslím,že je tam to měla docela namístě)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Luca mal pravdu v tom, že ak ostatné tímy si motor kúpia hotový, oni si ho musia vyvinúť sami. A preto aj tento fakt by sa mal v nákladoch zohľadniť, aby Ferari dostali navýšené o tieto náklady.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMAtej

      XXX
      Myslíš, že koupit vyvinutý motor přijde laciněji než si ho vyvinout sám? To bys musel kupovat někde na charitě. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Vývoj motorů je zastaven, můžeš vyvíjet sání, výfuky, atd. a s tím si musí každý tým poradit sám. Někomu to jde líp (ti co mají prachy) a někomu hůř.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Tak to s tebou souhlasím 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TarAg

    TarAg

    XXX
    Jsem netušil, že v F1 se počítají rozpočty v českých korunách... Pokud tam mocí mermo chcete koruny, tak je dávejte do závorky za oficiálním údajem.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Dočíst až dokonce aneb první věta posledního odstavce. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    No jak vůbec dopadla ta aféra ohledně překročení rozpočtu u RB? Se to zametlo pod koberec?

    Jinak jistě, zmrazil se vývoj motorů, bude se přecházet na maloobjemový foukaný motory, teď ještě omezit rozpočet....tomu říkám kolébka motorsportu!!! 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    I kdyby se RB něčeho nelegálního dopustil, měli by ho potrestat stejně "tvrdě" jako porušení pravidel Ferrari o týmové režii. I když jsem proti jejímu zákazu. Pro obě stáje by měli mít stejný metr. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Já nejsem proti, klidně stejně "tvrdě"...ale hlavně nějak nikoli nijak (pokud na něco příjdou samozřejmě). Jinak k aféře týmový režie se nemá cenu vyjadřovat...snad jen za tu okatost palec dolu 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dannak

    XXX
    no, ono nemuze mit Ferrari, ale treba i Mercedes stejny rozpocet - pod rozpoctovym stropem - prave kvuli vyvoji motoru, ktery si ostatni jen kupujou.
    Takze s tim stropem to bude asi krapet slozitejsi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • EMERSONV1

      XXX
      Ale ony se podle původního záměru zavedení rozpočtu náklady na vývoj motoru do té částky nezapočítávali

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama