DISKUZE K ČLÁNKU Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný

Šéf Virginu John Booth prohlásil, že po první sezóně v F1 stále důvěřuje počítačové dynamice tekutin (CFD). Jeho tým pouze pomocí tohoto nástroje navrhl závodní monopost, bez jediné hodiny stávené v aero-tunelu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 06.12.2010 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2010 22:32
Myslím si že to není jen argument, je to o víře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zix

    XXX
    CFD určitě bude mít v budoucnu každej,ale v tejhle době se dotáhnou max. na střed - na špici ne.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Vyvíjet v CFD a potom otestovat v tunelu. Určitě to bude levnější ale asi si ještě pár leto počkáme než se to vyrovná..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Tak tenhle názor je obhajitelný až pomocí toho systému předstihnou nějaký tým který využívá aero tunel. Do té doby to bude pouze argument jak "vyvíjet" co nejlevněji bez ambicí posunout se reálně kupředu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000417

      uzivatel000417

      XXX
      Myslím si že to není jen argument, je to o víře v to že CFDéčkem to prostě jde a že je to ještě o tolik levnější, tak to je taková třešnička na dortu. A to, že se to ukáže až porazí nějaký tým co udělal auto v tunelu, co třeba HRT i když to se asi nedá počítat, ale příští sezónu se ukáže.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Serafín

      XXX
      Virgin byl v některých závodech rychlejší než Lotus, dopláceli časté mechanické poruchy, takže koncept jako takový má své plus. Top tímy asi ještě dlouho neohrozí,no na střed pole se snad dotáhnou.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama