DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nechce od roku 2013 čtyřválce, ale šestiválce

Pomalu, ale jistě se rýsují velké změny, které ovlivní monoposty Formule 1 od roku 2013. Dotknout se nejen šasi, ale zcela nové mají být i motory. Ferrari se ovšem návrh na 1,6litrové čtyřválce nelíbí a raději by zvolilo jiné řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari nechce od roku 2013 čtyřválce, ale šestiválce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 09.09.2010 08:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Aha, tak to te zklamu, vetsi nez toto nemame 05
    [odkaz na stránku]
    Ale třeba se ti zavděčím tímto: 04
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gap1

    XXX
    ja nevim,je to sport jako zadny jiny,nechal bych jim volnou ruku ale myslim si ze uz z minulosti vime ze 1,5 preplnovana+turbo motor od Rencka delal vrasky i ohodne vetsim objemum jinych souperu.Jen je taky pravda ze jeden a klidne i vic byl na trenink a dalsi motor na zavod,no ja nevim???Ale tesim se jak F1 bude vypadat.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Myslis soucasneho ci budouciho? Nebo z min. let? (Zkusil bych neco najit)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Myslel som konkretne tento ide mi o to ze to je obrazok z nejakeho CAD systemu tak som si to chcel podrobnejsie preskumat do akych detajlov je spraveny model... takze bud ten co je pouzity pri clanku alebo ak mas etse nejake tak kludne to niekde upni. dik

      dodo

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Petr: ten obrazok motora v nejakeom vacsom rozliseni nahodou nemas? dik

    dodo

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Podle mě vývoj kvůli nákladům opět omezí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Souhlas 650 je málo, hlavně si tím f1 zahrává s pověstí, mohlo by se stát, že se z ní stane jen předražená gp2.
    Jinak s jim divím, že protestují proti malému počtu válců a objemu, vždyť fiat snad už dělá 9stovku dvouválec s turbem, takže know how mají 04
    Každopádně 1,8 a 6 válců, turbo výkon 800 k k tomu neomezený 150 k kers a máme tu velice sportovní a moderní pohonné ústrojí, které se navíc u nás vejde do nižší sazby povinného ručení. 04
    Uvažuje se nějak o vývoji nebo to zase zmrazí a budou se dělat jen úpravy "spolehlivosti"?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000156

      uzivatel000156

      XXX
      To vieš, čím viac valcov, tým viac in. Ten malý fiat žere asi 3 litre na 100 km, zrýchlenie z nuly na 100 za 12 sekúnd, maximálka 170 km/h. Tak nejako. Blbý dvojvalec 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Obzvlášť v súvislosti s preplňovanými motormi je kers úplná vtákovina. Krátkodobé zvýšenie výkonu je u takýchto motorov úplná sranda a netreba drahý krám na baterky.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Modernizace motorů je určitě nutná, ale ty chystané změny se mi taky moc nelíbí.

    Šestiválce zní lépe, hlavně však zvýšit zamýšlený výkon - 650 koní (byť bude k dispozici silnější KERS) je podle mě na F1 dost málo. 17

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000041

    uzivatel000041

    XXX
    ani se jim nedivim. dovedete si predstavit to, ze si kupujete Ferrari s ctyrvalcem 1,6 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu