Belgie: Kdo si oproti kvalifikaci během závodu nejvíce polepšil

František Zakopal, 1. září 2010, 13:00 Google+

Belgie – závod versus kvalifikace; Petrov na Renaultu, Schumacher v Mercedesu GP a Pedro dela Rosa na BMW Sauberu se posunuli nejvíc dopředu ve srovnání s kvalifikací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

Posun do první desítky ze samotného chvostu startovního pole je obdivuhodný. K výraznému posunu došlo zejména na startu samotného závodu, např. Schumacher se z 21. místa posunul na místo 12 hned v prvním kole. U něj, stejně tak jako u Pedra de la Rosy, to můžeme přičíst jezdecké zkušenosti, u nováčka letošní sezóny, Petrova je to vynikající výsledek.

Na těchto výsledcích má samozřejmě vliv i odstoupení Barichella a Buttona, na které by výše uvedení jezdci patrně nestačili. Ale i tak  se jednalo o velmi dobrý posun o 14 příček - Schumacher startoval z 21. místa, dojel sedmý, Petrov začínal na 23. místě, umístil se na 9. místě; Pedro de la Rosa se posunul o 13 příček, když začínal na úplně poslední pozici (24. místo) a skončil těsně za body na 11. místě. Zajímavé by bylo umístění Michaela Schumachera, kdyby startoval na 11. místě, které zajel v kvalifikaci.

Belgický okruh ve Spa nezklamal svou exkluzivitou nikoho, a pevně věřím, že si na své přišli fanoušci většiny stájí. Přejme si, aby podobně krásný a napínavý závod byl i v italské Monze.

 

VC  Belgie: Pořadí jezdců s největším posunem ve srovnání s kvalifikací:

Circuit of Spa Francorchamps

 

 

 

 

Jezdec / tým

Země

Šasi / motor

Místo v kvalifikaci

Místo v závodu

Rozdíl/posun

 

12

Vitalij PETROV
Renault F1 Team

Renault R30
Renault V8

24

9

+ 15

 

3

Michael SCHUMACHER
Mercedes GP Petronas

Mercedes MGP-W01
Mercedes V8

21

7

+ 14

 

22

Pedro DE LA ROSA
BMW Sauber F1

BMW Sauber C29
Ferrari V8

22

11 

+ 11

 

23

Kamuj KOBAJAŠI
BMW Sauber F1

BMW Sauber C29
Ferrari V8

19

8

+ 11

 

4

Nico ROSBERG
Mercedes GP Petronas

Mercedes MGP-W01
Mercedes V8

12

6

+ 6

Vytisknout

Diskuze: Belgie: Kdo si oproti kvalifikaci během závodu nejvíce polepšil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Michael

GP Belgie: Kolo za kolem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  2. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  3. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  4. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud