Red Bullu měl s motory v Německu problémy

Petr Hlawiczka, 29. července 2010, 06:50 Google+

Oba piloti Red Bullu - jak Sebastian Vettel, tak i Mark Webber - zažívali o uplynulém víkendu v Německu problémy s motory, které jim dodává Renault.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 30.07. 08:43) Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Webber, který nakonec dojel nezvykle až šestý za oběma McLareny, přiznal, že ve druhé polovině závodu musel zpomalit kvůli nedostatku oleje, protože selhalo jeho čerpání z pomocné nádrže.

"Byl jsem rád, že jsem dojel do cíle. Naší strategií bylo odhalit finální balík až poslední den testování. Takže nám scházeli kilometry, abychom byli připraveni na všechny takové problémy," prohlásil Webber.

Vettel, jenž byl v cíli Velké ceně Německa po startu z první pozice třetí, se potýkal s problémy s motorem již v pátek mezi dvěma prvními tréninky. Tým přistoupil k výměně jeho Renaultu V8 po analýze vzorku oleje.

Rakouský tým disponoval v první polovině sezóny bezpochyby nejrychlejšími monoposty, žel častá selhání techniky jej připravila o vedení v šampionátu.

Vettel v neděli doufal, že se mu podaří využít pole-position i k vítězství v závodě, jenže už v první zatáčce se kolem něj prohnala obě Ferrari. Starty Red Bullů v poslední době nejsou nejlepší, proto si na ně tým posvítí.

"Určitě se nejednalo o nejlepší starty," připouští Horner. "V této sezóně se nám to stalo již vícekrát."

Vytisknout

Diskuze: Red Bullu měl s motory v Německu problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.07.2010 08:43 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kubica, Robert

Úloha předního křídla u vozů F1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud