Schumachera rozdíly mezi směsmi netrápí - na vině je auto

Petr Hlawiczka, 23. července 2010, 06:35 Google+

Michaela Schumachera netrápí extrémní rozdíl mezi směsmi, které na Hockenheim přivezl Brigestone. Starosti mu dělá spíše to, jak nestálé výkony podává jejich monopost při práci s pneumatikami.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 23.07. 18:20) Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Bridgestone

Sdílejte článek

Bridgestone do Německa dovezl pro suchý závod poprvé v historii svou nejměkčí a nejtvrdší směs, kterými by chtěl zatraktivnit závody. Byť kromě počasí mohou sehrát pneumatiky velkou roli, Schumachera tento rozdíl vůbec netrápí.

S pneumatikami má jiné starosti: "V současnosti máme mnohem větší problém s nekonzistentním chováním na stejné směsi.

Jasným příkladem toho byly některé závody, kdy jsem vyjel se stejnou směsí a najednou jsem byl o půl vteřiny rychlejší nebo pomalejší, přitom jsem neudělal vůbec nic jinak. Výsledek byl ale takový.

Nestává se to však jenom nám, v paddocku s tím občas bojují i jiné týmy. Je těžké tomu porozumět."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Schumachera rozdíly mezi směsmi netrápí - na vině je auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 23.07.2010 18:20 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

GP Španělska (Barcelona)

Kdo z bývalých jezdců bude asistovat komisařům na Hockenheimu?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

  6. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Zprávy odjinud