Co tě napadlo, když ses doslechl o kolizi Red Bullů?
Nedoslechl jsem se to - stalo se to přímo přede mnou! Cítil jsem se jako v akčním filmu. Měl jsem to z první ruky - měl jsem na to skvělý výhled. Bylo to pro ně nešťastné a pro nás šťastné.
Bylo to docela překvapení vidět, jak spolu dva Red Bully bojují, a poté, co se stalo byl ještě větší šok vidět bok po boku dva McLareny. Je to v poslední době během závodu normální?
Ne. Musíme být citliví. Já - a vím, že Jenson cítí úplně to stejné - chci vyhrát šampionát konstruktérů. Samozřejmě chceme také vyhrát i titul mezi jezdci, ale vím, že bychom nikdy neudělali něco nebezpečného - jako kontakt. Je to skvělá věc: když spolu bojujeme, krotí nás respekt, takže s tím opravdu nemáme problém. Není to jako u ostatních.
Hamilton dýchá na záda Webberovi během Velké ceny Turecka
Z výsledku je zřejmé, že jste obrovsky těžili z kolize Red Bullů, faktem ale zůstává, že jste byli po celý víkend schopní s nimi bojovat..
Ano, celou dobu jsem byl těsně za nimi. Jediným místem byla zatáčka č. 8, kde jsem se jich nikdy nebyl schopen držet. Byli tam tak rychlí, neuvěřitelně rychlí. Nevím, jestli jeli na plno. Snažil jsem se jich držet, bylo to ale velmi, velmi těžké. Myslel jsem si, že v některých fázích se mi naskytne příležitost Marka předjet, jenže zajel k zastávce v boxech ve stejném kole jako já.
Když jsi bojoval s Jensonem, nebylo ti řečeno, abys držel svou pozici, protože jedete na prvním a druhém místě?
Ne, nikdy jsem nic takového jako "drž pozici" neslyšel, ani nic podobného. Bylo mi jen řečeno, jaký čas na kolo bych měl dosahovat, abych ušetřil palivo a staral se o pneumatiky a motor. To bylo vše. A myslím, že u Jensona to bylo stejné. Požádali mě, abych zajížděl určitý čas na kolo, takže jsem to dělal a snažil se držet v tom časovém rozpětí. A pak jsem se najednou musel bránit.