De la Rosa: Můžu být lepší, než si lidé myslí

iM2, 21. ledna 2010, 22:10 Google+

Pedro de la Rosa věří, že se mu během sezony, kterou stráví společně s týmem Sauber, podaří vylepšit zatím ne příliš úspěšnou bilanci zisku bodů v závodech F1. Španěl by chtěl pravidelně sbírat body.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
de la Rosa, Pedro

de la Rosa, Pedro | foto: McLaren

Sdílejte článek

De la Rosa absolvoval poslední závod v roce 2006, kdy ve druhé půlce sezony vystřídal v McLarenu Juana Pabla Montoyu. Teď by chtěl být černým koněm sezony: „Úkol je jasný: Získávat body. Pochopitelně, že budu zklamaný, když budeme v pozici, ze které nebudeme moct útočit na body. Musíme ale počkat, na jaké úrovni budeme jezdit. Věřím, že mohu být mnohem lepší, než si lidé myslí.“

„Teď jsou před námi čtyři týdny testů, ve kterých musíme najít správnou rychlost.“ I přes to, že se Pedro přesunul z jednoho z největších týmů do mnohem menší stáje, věří, že bývalé BMW bude moci být konkurenceschopné i v budoucnu. „Továrnou jsem nadšen. Líbí se mi také aerodynamický tunel. Tunel, který jsem zde viděl, to bylo opravdu něco. Je to fantastické umělecké dílo a dobrý nástroj pro inženýry, aby odvedli skvělou práci,“ říká Pedro de la Rosa.

Pedro de la Rosa při předsezonních testech McLarenu v roce 2006

(v pozadí Gary Paffett)



Pedro také dodává, že jednal s několika dalšími týmy o postu závodního jezdce. Nakonec byl rád, že se dohodl právě se Sauberem. „Víte, myslím, že nejdůležitější věcí pro závodního jezdec je, cítit se jako závodní jezdec. Fakt, že jsem zase zpět, znamená, že se můžu zase cítit jako závodní jezdec. Zase budu moci závodit s ostatními jezdci a zase budu moci cítit, jak se mnou prohání adrenalin. Toto je na motorsportu prostě skvělé. To Vám také dovoluje závodit a je to důvod, proč jsem rád, že jsem zpět v týmu jako právě BMW Sauber,“ uzavřel Španěl.

 

Vytisknout

Diskuze: De la Rosa: Můžu být lepší, než si lidé myslí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Čtrnáctiletý klučina novým pilotem McLarenu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  2. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  3. Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud