Simulátor je z hliníku a kompozitních materiálů. Platforma váží kolem 2 tun a je vybavena elektronicky řízenými pohony, které váží každé asi půl tuny. Celá konstrukce pak leží na speciálně postavené základně vážící 200 tun.
Řízen je deseti procesory s celkovou pamětí 60 GB RAM. Rozkládá se v budově měřící kolem 180 metru čtverečných a dvou podlažích. Vybaven je i kontrolní místností. O zvuk se stará Dolby Surround 7.1 sound systém a celkově si simulátor vyžádal deset kilometrů kabeláže. Pohled na pět displejů zajišťuje zorný úhel přes 180 °.
„Dokončení tohoto projektu je pro nás významným dnem, znamená to, že se budeme schopni vypořádat se s výzvami současné formule 1, přičemž je Ferrari v této oblasti na technologické špici,“ řekl Domenicalli. „Navíc mě těší, že jsme tak složitý projekt jako je tento, který odstartoval zhruba před dvěma lety, byly schopni dokončit podle plánu, díky úsilí všech spolupracujících na projektu.“
Ferrari poodhalilo svůj nový simulátor
Ferrari dnes v Maranellu představilo nový simulátor. Prvních pár kol odjel za volantem simulátoru Andrea Bertolini, který na tomto projektu pracoval společně s inženýry vzpínajícího koně.
Další zprávy
-
Zemřel Jan Schmid (†87) z Ypsilonky: První reakce z nejvyšších míst!
-
Veronika Arichteva versus Jolana Blažková: Hanebný útok kvůli poprsí!
-
Jak je na tom Robert Fico? Kaliňák prozradil novinky, zmínil i vyjádření premiéra
-
Zemřel Jan Schmid (†87), zakladatel legendární Ypsilonky
-
Gabriela Lašková je v třetím trimestru: Ničí ji pravidelné migrény!
-
Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství