Lotus představil sponzora, stále ale hledá peníze

Jaroslav Vehrle, 17. listopadu 2009, 18:54 Google+

Prvním oficiálním sponzorem Lotusu se stala společnost Aerolab, specializující se společně s dceřinou společností Fondtech na aerodynamiku. Spolupráce se týká konstrukce a vývoje auta pro příští sezonu. Náklady na provoz stáje současně snižuje zajímavým způsobem.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 18.11. 13:01) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Caterham F1 Team

Sdílejte článek

Výkonný ředitel Aerolab Jean-Claude Migeot uvedl: „Jsme nadšeni z našeho partnerství s Lotusem v F1 a věřím, že společně dosáhneme synergického efektu.“ Aerolab má řadu zkušeností z předchozí spolupráce s týmy Toyota, Renault a Force India.

Ačkoliv mají práce na přípravě vozu probíhat dle plánu, tým přiznává, že peníze jsou problémem. Lotus má pro nadcházející sezónu počáteční rozpočet ve výši 28 milionů liber, což je však v porovnání třeba s Ferrari (až 250 milionů liber) velmi málo.

Kamarudin klade důraz především na to, aby projekt na rozdíl od nedávno odstoupivších značek BMW a Toyota přemohl finanční omezení. „Snažíme se snižovat náklady jak na vybavení, tak i na lidský kapitál. Již jsme inzerovali volná místa a dostalo se nám přes 6500 žádostí. Většina z nich jsou malajsijští inženýři, kteří doposud pracují různě ve světě. Jsou nadšeni pro náš národní a závodní tým spojený se značkou Lotus pracovat, přičemž požadují nižší peníze.“

Jednou z možných cest řešení financí je i aktivní jednání se společností PETRONAS, která je doposud spjata se Sauberem. Kamarudin dodal: „Pokud může Petronas sponzorovat cizí tým F1, proč by nemohl financovat také náš národní?“

Lotus usiluje o představení nového vozu v polovině února 2010.

Vytisknout

Diskuze: Lotus představil sponzora, stále ale hledá peníze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 18.11.2009 13:01 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

di Montezemolo, Luca

Di Montezemolo skončí v čele FOTA

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  3. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  4. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  5. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  6. GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud