Pro BMW nadějný začátek, průměrný konec

Andrea Kubíková, 4. října 2009, 10:31 Google+

BMW SAUBER - REVIEW; Nick Heidfeld měl dnes velkou šanci na body, možná i na podiové umístění. Týmu ale nevyšla ani jedna ze strategií, proto si z Japonska odvážejí jen tři body.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GP Belgie

GP Belgie | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Nick Heidfeld, 6.
Dnes to pro mě nebyl zrovna šťastný den. Z výsledku jsem velmi zklamaný. Měli jsme na dosah čtvrté místo, to se ale změnilo zejména po druhém pit stopu, kde uvízla matice zadního kola. Ale celkově si nemohu stěžovat, tyto věci se občas stanou. Normálně míváme výborné pit stopy. Tady jsem daroval Kimimu svou pozici a na trať jsem se vrátil těsně za ním. Když vyjel safety car, tak jsem ztratil ještě jednu pozici na úkor Nica (Rosberga), který měl štěstí a natankoval ve správnou chvíli.“

Robert Kubica, 9.
Celý víkend byl pro mě špatný. Včera jsem neměl šanci ukázat svou dobrou rychlost kvůli červeným vlajkám. Dnes jsem se zasekl v provozu hned několikrát. Navíc jsem ztratil dost času na záčátku, kdy jsem měl těžké a nedotáčivé auto. Jednu dobu jsem našel dobré tempo a byl jsem dost rychlý, když už jsem měl lehčí auto. Potom jsem měl ale zase smůlu v načasování prvního pit stopu, protože jsem tankoval po Nickovi (Heidfeldovi) a Kimi (Räikkönenovi), kteří se dostali přede mě. To mě stálo další čas. Také po výjezdu safety caru jsem byl opět v provozu a zasekl jsem se za Buttonem. V zatáčkách jsem byl rychlejší než on, ale nebyl jsem schopný jej předjet, protože mi chyběla dostatečná rychlost na rovinkách.

Vytisknout

Diskuze: Pro BMW nadějný začátek, průměrný konec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Poslední bodovaná místa pro Brawn - anotační foto

Poslední bodovaná místa pro Brawn

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud