Williams se jako jediný z týmu pustil do vývoje setrvačníkového systému na rekuperaci kinetické energie. Mimo něj vyvíjí i systém bateriový, do kterého ovšem neinvestoval tolik zdrojů jako do setrvačníkového. Ten aktivně využívají stáje Ferrari a McLaren. Funkční systém KERS má také Renault a BMW, obě dvě jmenované stáje od systému kvůli vysoké hmotnosti upustily.
Týmy ve sdružení FOTA se dohodly na nepoužívání KERS v roce 2010, protože byl ale Williams vyloučen z FOTA, podobně jako Force India, nevtahuje se na něj dohoda členů FOTA. O možnosti použít KERS příští rok nedávno informoval tiskový mluvčí týmu.
„Stále máme tým lidí, kteří pracují na KERS, ale nechtějte ode mě datum, kdy ho poprvé použijeme,“ řekl Michael.
Můžeme použít KERS, zní od Williamsu
Williams stále pracuje na svém vlastním setrvačníkovém systému KERS, který chtějí nasadit co nejdřív. Spolehlivost systému je ale na prvním místě, informoval technický ředitel týmu Sam Michael.
Další zprávy
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod