Těsně za nimi se seřadili Kimi Räikkönen s Lewisem Hamiltonem, který za nejrychlejším Massou zaostal o 0,4 km/hod. Se znatelnějším odstupem pak následovaly oba vozy Renault.
Tento ukazatel napovídá hodně o tom, jakou úroveň přítlaku měli piloti nastavenou na svých vozech a jak efektivní aerodynamikou jednotlivé monoposty disponují. Na 15. - 17. místě se seřadili pozdější vítězové dnešní kvalifikace. Přestože vozy Red Bull či Brawn GP nejezdili nejrychleji, efektivní aerodynamika dokázala dobře využít kladený odpor vzduchu ke generování větší přilnavosti v zatáčkách, které tak mohli projíždět rychleji a dosáhnout lepší čas na kolo než vozy, jež dosahovaly nejvyšší rychlosti na rovinkách.
Nejvyšší rychlost naměřena Massovi
Nejvyšší absolutní rychlost téměř 310 km/hod dnes dosáhl v první části kvalifikace Felipe Massa na Ferrari. Jen o chlup tak překonal Giancarla Fisichellu s vozem Force India.
Další zprávy
-
MS v hokeji: Česko - Velká Británie 4:1. Výhru režíroval kapitán Roman Červenka
-
Dara Rolins se vrátila na pódia! Jaké pokyny jí dal Pavel Nedvěd?
-
Eva Burešová nelení: Bude velká a jiná show!
-
Tornádo na Ústecku? Meteorologové mají podezření z dnešního odpoledne!
-
Zlověstné signály z královského paláce: Je na tom král lépe než princezna Kate?
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu
-
GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo
-
McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink