Mezi nejrychleji jezdícím Buemim, jenž měl nastavený vůz na nízký přítlak, a nejpomalejším Massou byl rozdíl 8,5 km/hod (2,75 %). Tento rozdíl se však ve výsledném čase projevil pouze v 68 tisícinách, jež nakonec chyběli Felipemu k postupu do první desítky.
Nejvyšší rychlost zkrátka není vše, o čemž svědčí i výsledky Giancarla Fisichelly, který na rovinkách sice byl třetí nejrychlejší, ale v kvalifikaci celkově skončil až jako poslední. Záleží nejen na nastavení vozu, ale také na aerodynamické efektivitě vozu, ve které zdá se excelují stáje Brawn GP, Toyota a zejména Red Bull, jenž jezdí s konvenčním difuzorem, na rozdíl od prvních dvou jmenovaných.
Nejvyšší rychlosti dosahované v kvalifikaci
Nejvyšší rychlost ve dnešní kvalifikaci dosáhl Sebastien Buemi, když se po rovince v měřeném místě proháněl rychlostí 308,2 km/h. To, co získal na rovince, ale ztrácel v zatáčkách, čímž si vysloužil až 10. nejrychlejší čas.
Další zprávy
-
Miley Cyrus se v pořadu Davida Lettermana rozpovídala o svých divokých letech
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Ben Affleck a Jennifer Lopez: Přítel prozradil důvod krachu jejich manželství
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček