Kvůli krizi od Renaultu po této sezóně odchází hned dva sponzoři – po ING oznámila konec spolupráce i španělská společnost Mutua Madrileña. Od roku 2005 sponzorovala vždy tým, ve kterém právě jezdil Fernando Alonso, letos přispívala do rozpočtu Renaultu částkou 3,5 milionu eur.
Tým Renault proto šetří na platech zaměstnanců i vedení. Několik desítek inženýrů rovnou propustí, ostatní přijdou alespoň o 10 % své roční odměny. Méně peněz inkasují i Flavio Briatore (údajně 2,1 milionu eur oproti dřívějším 2,6 milionu) a Fernando Alonso, jehož plat by měl klesnout přibližně o 5 milionů eur někam mezi 20 a 30 milionů. Snad jako jediný se redukci vyhne Nelson Piquet Jr., se svými 800 000 eur už nemůže jít níže.
Celkově by měl Renault snížit platy přibližně o 20 %, což by mohlo letošní rozpočet odlehčit přibližně o 10 milionů eur.
Renault snižuje platy
Světová hospodářská krize se nevyhnula ani světu F1. Asociace týmů FOTA ve spolupráci s FIA už určitá úsporná opatření zavedla, týmy ale dobrovolně ve snižování nákladů pokračují.
Další zprávy
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Ben Affleck a Jennifer Lopez: Přítel prozradil důvod krachu jejich manželství
-
Vážná nehoda v Jičíně: Závodník se ocitl mezi diváky, několik zraněných!
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček