BMW zavedenie KERS-u výdatne podporuje

Marcel Letko, 22. prosince 2008, 19:35 Google+

Technológia KERS nie je "po chuti" úplne všetkým súťažiacim Formule 1, niektorí by jej zavedenie najradšej odsunuli na neurčito. Medzi nespokojných však istotne nepatrí stajňa BMW Sauber, ktorá naopak zaujala voči novému systému kladný postoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Theissen, Mario

Theissen, Mario | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Dr. Mario Theissen naposledy reagoval na viaceré kritické názory jeho kolegov-šéfov, pričom zdôraznil, že o zavedení KERS-u od sezóny 2009 sa hovorilo už dávnejšie. Tímy teda mali na jeho vývoj a prípravu určitý čas.  

Vlastne sa dá povedať, že BMW Sauber je jedinou spomedzi stajní súčasného štartovného poľa, ktorá zavedenie technológie víta. Zrejme je to aj kvôli tomu, že s jej vývojom napreduje rýchlejšie než konkurenti. Opačná situácia je v Renaulte a v mjastrovskom Ferrari, ktoré si však zariadenie nepripravujú samy, ale spoliehajú sa na prácu spoločnosti Magnetti Marelli

Kým "červení" sa obávajú, či budú môcť technológiu využiť od úvodu sezóny, Mario Theissen z BMW uviedol, že oba monoposty stajne by mali byť opatrené KERS-om už od prvých pretekov v Melbourne. Vďaka tomu môžu získať oproti vozom konkurencie výhodu až troch desatín na jedno kolo.   

Ani prezident FIA Max Mosley nehľadí na kritiku stajní, na posledné vyjadrenia z tábora Ferrari sa dokonca rozhodol reagovať.

"Viete si predstaviť, že by skvelí inžinieri ako Chapman alebo Duckworth povedali, že nedokážu niečo pripraviť pretože je to príliš komplikované?" uviedol Mosley reagujúc na neutíchajúcu kritiku KERS-u zo strany majstrov uplynulej sezóny. 

Google+ Vytisknout

Diskuze: BMW zavedenie KERS-u výdatne podporuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Honda

O Hondu má záujem bohatý Mexičan

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  5. McLaren představil nový supersportovní vůz pojmenovaný po Sennovi + FOTO

  6. Vývojový pilot Renaultu se pochlubil, že jedná s Williamsem. Pro stáj je to ale novinka

reklama

Zprávy odjinud