BMW zavedenie KERS-u výdatne podporuje

Marcel Letko, 22. prosince 2008, 19:35 Google+

Technológia KERS nie je "po chuti" úplne všetkým súťažiacim Formule 1, niektorí by jej zavedenie najradšej odsunuli na neurčito. Medzi nespokojných však istotne nepatrí stajňa BMW Sauber, ktorá naopak zaujala voči novému systému kladný postoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Theissen, Mario

Theissen, Mario | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Dr. Mario Theissen naposledy reagoval na viaceré kritické názory jeho kolegov-šéfov, pričom zdôraznil, že o zavedení KERS-u od sezóny 2009 sa hovorilo už dávnejšie. Tímy teda mali na jeho vývoj a prípravu určitý čas.  

Vlastne sa dá povedať, že BMW Sauber je jedinou spomedzi stajní súčasného štartovného poľa, ktorá zavedenie technológie víta. Zrejme je to aj kvôli tomu, že s jej vývojom napreduje rýchlejšie než konkurenti. Opačná situácia je v Renaulte a v mjastrovskom Ferrari, ktoré si však zariadenie nepripravujú samy, ale spoliehajú sa na prácu spoločnosti Magnetti Marelli

Kým "červení" sa obávajú, či budú môcť technológiu využiť od úvodu sezóny, Mario Theissen z BMW uviedol, že oba monoposty stajne by mali byť opatrené KERS-om už od prvých pretekov v Melbourne. Vďaka tomu môžu získať oproti vozom konkurencie výhodu až troch desatín na jedno kolo.   

Ani prezident FIA Max Mosley nehľadí na kritiku stajní, na posledné vyjadrenia z tábora Ferrari sa dokonca rozhodol reagovať.

"Viete si predstaviť, že by skvelí inžinieri ako Chapman alebo Duckworth povedali, že nedokážu niečo pripraviť pretože je to príliš komplikované?" uviedol Mosley reagujúc na neutíchajúcu kritiku KERS-u zo strany majstrov uplynulej sezóny. 

Vytisknout

Diskuze: BMW zavedenie KERS-u výdatne podporuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Honda

O Hondu má záujem bohatý Mexičan

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud