Jarno Trulli, 2.
Než jsem přijel, věděl jsem, že na této technicky náročné trati můžeme být konkurenceschopní. Připravoval jsem se a čekal, a teď tu stojím. Po celý víkend jsme měli rychlost a trumfy jsme vytáhli při kvalifikaci. Je to ironické, poprvé v mé kariéře jsem si myslel ani pojedu, byl jsem velmi nachlazen.
Timo Glock, 10.
Dnes jsme tvrdě pracovali, zlepšovali se krok za krokem. Na konci odpoledne jsme našli solidní vyvážení. Během Q2 jsem našel rytmus a vůz byl opravdu rychlý. Dokonce se mi povedlo zajet čas pod jednu minutu a dvanáct vteřin. Jenže v Q3 jsme se vrátili k optimálním pneumatikám. První desítka není špatná, ale mohlo být lépe.
Jen aby to vydrželo i v závodě
TOYOTA - REVIEW; Japonská stáj je pravidelnou součástí první desítky na startovním roštu. Většinou se pohybuje v její polovině, ale druhé místo? To tu dlouho nebylo.
Další zprávy
-
Ornella Koktová a teorie o Babišovi: Expremiér nedodržel slovo!
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
Mistři světa znají další PROGRAM oslav: Kdy půjdou za Fialou a Pavlem?
-
Miloš Zeman u soudu nepochodil: Omluva od Stehlíkové nebude!
-
Houbařská sezóna v Česku začíná! Experti řekli, jak se věci mají
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval