Button: Budeme bojovat s velkými hochy

iM3, 26. září 2008, 16:26 Google+

Honda stála naposledy za pozornost před pěti lety. Tehdy dominoval Michael Schumacher a záda mu vždy kryla Honda s Jenson Buttonem. Světlá naděje nastala po vítězství v roce 2006, ale to bylo tak všechno. Automobilka s ohromným rozpočtem se už dlouho nedokáže vymanit z druhé desítky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Button, Jenson

Button, Jenson | foto: Honda Racing F1

Sdílejte článek

Teď má šanci, bod zlomu přichází. Nová aerodynamika, hladké pneumatiky, systém KERS a Ross Brawn v pozadí. Každý tým začne na bílém papíru, šance jsou prakticky vyrovnané.

„Je tu velká pravděpodobnost, že se posuneme na špičku,“ řekl Button. „Nemusíte tomu věřit, protože v tuto chvíli jsme hodně vzadu, ale máme šanci bojovat s velkými hochy.“

Japonská stáj už konečně musí chytnout příležitost za pačesy. Navíc byla první, která své priority přesunula na nový monopost. Jelikož špatné letošní výkony nedávaly naději na slušný výsledek, práce se raději přesunuly na model pro rok 2009. A udělali dobře, Honda nemá na rozdíl od konkurence zásadní problémy se systém KERS a pravděpodobně je o kus vpředu.

Button s Hondou ještě podepsáno nemá. Letos mu vyprší smlouva, ale vše nasvědčuje další spolupráci. Vždyť kdysi britskou naději si ani v jiné stáji nelze představit.
Google+ Vytisknout

Diskuze: Button: Budeme bojovat s velkými hochy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

GP Austrálie (Melbourne)

Ecclestone rozhoduje, Indie si počká

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

  6. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Zprávy odjinud