Mark Webber nedávno uvedl, že konkurence musela udělat v nějakém směru obrovský pokrok, nebo Red Bull učinil chybný krok. Jinak si tak výkonnostní pokles nedokáže odůvodnit.
S pravidlem o zmrazení motorů je jediným místem pokroku aerodynamika. Na tu se bude muset Red Bull hodně zaměřit, aby se dotáhl na Renault a Toyotu.
„Tradičně, vozy F1 získají mnoho díky aerodynamice. Během sezóny se základ monopostu prakticky nemění,“ řekl Webber. „Na převodovce můžete změnit pár maličkostí, ale v souladu se zmrazeným vývojem motoru je velmi malý prostor pro zlepšení.“
„Aerodynamika má obrovskou možnost pro zlepšení vozu, je neustále vyvíjena. Přesně tady je největší rozdíl mezi letošními a loňskými vozy. V posledních závodech jste viděli, že Renault a Toyota od nás podskočili, je to dáno aerodynamikou.“
Red Bullu tak nezbývá nic jiného, že zaměřit veškeré své síly na tuto oblast a stáhnout sedmnáctibodovou ztrátu na čtvrtou Toyotu.
Red Bull potřebuje zásadní změnu
Boj o čtvrté místo v poháru konstruktérů se přiostřuje. Zatímco v první části sezóny to byl Red Bull, kdo diktoval tempo, nyní je Toyota, která v každém závodě boduje a vzdaluje se Red Bullu a Renaultu.
Další zprávy
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Madonna je opět sama! Rozešla se s dalším partnerem!
-
Odhaleny detaily ze života Beyoncé: Byla terčem šikany!
-
Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, jak na to!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?