Německá stáj prochází krizí, jak jinak by se dal vysvětlit start ze čtvrtého místa a následná osmá pozice v cíli. Maďarsko bílomodrým monopostům prostě nesedl. Jenže ztráta rychlosti nebyla náhodná, největší podíl na ní mají pneumatiky.
„Měl bych zdvihnout prst směrem k pneumatikám, Ale jsou zde i jiné potíže, které ovlivňují výkonnost, ačkoliv nejsou tak zásadní,“ uvedl Kubica. Zatímco v první polovině sezóny dokázalo BMW soupeřit s Ferrari a McLarenem, teď spadá do skupiny Toyota, Renault a Red Bull. „Doufám, že po Maďarsku se situace obrátí a vrátí mne do pozice bojů o pódium. Uvidíme, jestli se ve Valencii vrátíme tam, kam předpokládáme.“
Kubica po kanadské grand prix dokonce vedl celý šampionát, ale teď je třináct bodů za Hamiltonem a nic nenasvědčuje tomu, že by se BMW vrátilo do poje o titul. „V posledních dvou závodech jsme získali pouze osm bodů, to nestačí. Tento trend nás dostal do pozice z roku 2007, to rozhodně náš cíl nebyl.“
Robert Kubica: Co se s námi děje?
BMW padlo v Hungaroringu na samé dno, proto Kubica doufá, že po pádu následuje vzestup a ve Valencii budou fanoušci svědky již zapomenutých solidních výkonů.
Další zprávy
-
V Evropě prudce stoupá počet případů spalniček. Nemoc ohrožuje miliony dětí
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval