Fisichella se vydává Raikkonenovou cestou

Karel Bařina, 4. listopadu 2003, 13:11 Google+

Italský pilot odchází k Sauberu a doufá, že jej opustí stejným způsobem jako Kimi Raikkonen.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Giancarlo Fisichella je považován za snad nejdéle čekajícího špičkového jezdce F1 na kvalitní vůz. Formuli 1 si poprvné vyzkoušel v roce 1996 u Minardi a na mnoho let v ní zakotvil o rok později, kdy si jej najal Eddie Jordan. Z vozu evidentně dostával pravidelně maximum a odešel k Benettonu, kde zůstal až do roku 2001, kdy už tým jezdil pod značkou Renault. Po celou dobu prokazoval rychlost, především v kvalifikacích, kde vybojoval už několikrát postavení v první řadě, včetně pole-position. Opět změnil tým, vrátil se k Jordanu. Poslední dva roky jsou však pro Giancarla katastrofou a jediným radostným momentem bylo nečekané dodatečně uznané vítězství v nedokončené VC Brazílie 2003.

Pro příští dva roky odchází třicetiletý Ital k Sauberu. V současnosti se zřejmě jedná o nadějnější tým, než Jordan, ale pravděpodobnost, že by v příštích dvou letech začal porážet Ferrari, McLaren či Williams není moc vysoká. Fisichella doufá, že se mu podaří ze Sauberu odejít tak, jak předloni odešel Kimi Raikkonen, když jej po drtivém vstupu do F1 přetáhl za těžké peníze McLaren: "Už jsme se na to Petera Saubera ptali. Ten řekl, že co se stalo v roce 2001 se může opakovat. Takže o tohle strach nemám."

Giancarlo Fisichella však popírá, že by čas u Sauberu bral pouze jako šanci pro nový start: "Nejde jen o tohle. Mohl bych být se Sauberem šťastný mnoho let. Peter Sauber vede velice dobrý tým."
Vytisknout

Diskuze: Fisichella se vydává Raikkonenovou cestou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bridgestone věří v úspěch simulace - anotační foto

Bridgestone věří v úspěch simulace

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud