První test proběhl v zimě na okruhu Jerez. Většina pilotů poukazovala na značný rozdíl teplot při výjezdu z boxů a při závodní rychlosti. Než se pneumatiky dostatečně zahřály, ztráceli jezdci až dvě vteřiny na kolo. To by mohlo především v kvalifikaci znamenat nebezpečí.
Japonští vývojáři doufají, že nové tři druhy směsi a vyšší teploty povrchu dráhy vyřeší problémy s přehříváním. „V této chvíli se zabýváme nabídkou směsí,“ řekl Hirohide Hamashime, ředitel oddělení motosportu v Bridgestone.
„Chceme zkontrolovat problémy s přehříváním, protože v zimě jsme s tím měli potíže a mnoho jezdců si stěžovalo. Zahřívání předních pneumatik trvalo dlouho, u zadních zase velmi krátce, to způsobovalo nerovnoměrnost. Takže po dvou, třech kolech byly přední pneumatiky studené a zadní horké.“
Hladké pneumatiky pod drobnohledem
V dubnu čeká Formuli 1 teprve druhý test zaměřený na hladké pneumatiky, které se mají v příštím roce opět vrátit. Bridgestone připravuje tři různé směsi pneumatik, aby se předešlo současným potížím, jenž slicky způsobují.
Další zprávy
-
Miley Cyrus se v pořadu Davida Lettermana rozpovídala o svých divokých letech
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Ben Affleck a Jennifer Lopez: Přítel prozradil důvod krachu jejich manželství
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček