A pak se v tom vyznejte…

Těžko uvěřitelnou zprávu otiskly německé noviny Autobild. Týká se Heinze Haralda Frentzena.

Expilot Sauberu, Williamsu, Jordanu, Prostu, Arrowsu a znovu Sauberu měl údajně po propuštění ze švýcarského týmu dostat nabídku k dalšímu angažmá ve Formuli 1. Pro změnu se má jednat o další návrat. Dva ze zmíněných týmů zkrachovaly a Williams je již zřejmě mimo dosah německého jezdce. Zbývá tedy pouze Jordan!

Drtivá většina z Vás však ví, že z Jordanu odešel HHF se zlou, přesněji řečeno byl vyhozen těsně před jeho domácí GP Německa v roce 2001. „Chci, aby se vrátil. Pokud bude chtít, má u mne místo. Veškeré problémy, kvůli kterým byl Heinz Harald propuštěn v roce 2001 jsou již pryč,“ citoval Autobild šéfa stáje Jordan Ford Eddieho Jordana.

Poněkud neuvěřitelná možnost je umocněna tím, že by měl mít Eddie Jordan zájem i o Frentzenova letošního týmového kolegu Heidfelda. „Pokud ho Sauber nechce, rád ho přivítám u nás,“ měl prohlásit na adresu 27letého jezdce.

Pokud něco takového skutečně Jordan prohlásil, pak by sestava týmu ze Silverstone v roce 2004 mohla vypadat shodně, jako v roce letošním u Sauberu. Pokud se na tuto možnost podíváme v širších souvislostech, jednání Eddieho Jordana pochopíme a zpráva získá reálný základ.

Tým Sauber se pomalu, ale jistě formuje v záložní tým Ferrari. Objevily se i informace, že Ferrariho starší motory by nenesly název Petronas, ale Maserati, což je další sportovní výrobce koncernu Fiat. Sauber by měl za takovou reklamu agregáty k dispozici levněji.

Pravděpodobnost nové série, do které by odešly automobilky ze současné F1 se snižuje a Jordan musí najít způsob přežití. Řešením by bylo zaujmout podobnou pozici, jako má Sauber. A mnohé již napověděla jednání o motorech. Eddie Jordan stále více směřuje svoji pozornost k jinému Top týmu.

Uhodli jste? Určitě, jedná se o McLaren Mercedes. Tedy především o německého výrobce hnacích agregátů. Oba výše jmenovaní jsou Němci. Heidfeld byl navíc dlouhou dobu smluvním jezdcem Mercedesu a Eddie Jordan již několikrát potvrdil eminentní zájem o starší motory Mercedes, zvláště když Norbert Haug sliboval poměrně nízké pořizovací ceny…

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu