Kovalainen: Na desítku určitě mít budeme

Daniel Šupa, 15. června 2007, 17:27 Google+

Finský pilot Renaultu Heikki Kovalainen měl v Kanadě po pátečních a sobotních problémech vynikající závod. Pro USA má jasnou strategii a díky lepšímu vozu je podle něj účast vozů stáje v Top10 téměř povinností.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kovalainen, Heikki

Kovalainen, Heikki | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Jezdec hodlá přistoupit k víkendovému programu s menší agresivitou a raději nechybovat, ale shromažďovat data a nastavit optimálně vůz, aby se na něj mohl v kvalifikaci a v závodě plně spolehnout.

„Musíme z vozu dostat maximum. Myslím si, že bychom měli být konkurenceschopní a být v Top10. Jestliže jsme se tam dříve dostali, vždy to bylo v závodě snadnější a společně bychom tak mohli získat více bodů."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Kovalainen: Na desítku určitě mít budeme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Coulthard navrhuje radary na závodní dráhu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud