"Neříkám, že příštím závodě budeme vpředu, ale přinejmenším je to zcela jiný okruh," říká Todt. "Mezi Monakem a Kanadou bylo mnoho klíčových bodů. Během týdne musíme o každém okruhu přemýšlet jinak."
V Kanadě byly faktory, které pracovaly proti Ferrari a Todt vysvětluje: "Byl to těžký závod, který výrazně poznamenal Safety Car a to nebylo dobré pro naši strategii. Museli jsme povolat obě auta do boxů dříve, než bylo plánováno, z čehož jsme nevytěžili žádnou výhodu."
Navíc, Räikkönen měl nějaké další problémy: "Po startu se Kimi dotknul lehce Felipeho vozu, dále se mu dostaly nějaké části z rozbitého vozu na přední křídlo, které bylo poškozeno. Jak jste mohli vše sami vidět, to poznamenalo i výkonného auta." Räikkönen měl také potíže s měkkými pneumatikami na konci závodu, ale nebylo to tak špatné jako u Alonsa, který skončil o dvě pozice za ním.
Todt zásadně odmítá, že by Ferrari ztratilo na výkonnosti díky organizačním změnám v zimním období. Tím je zejména myšlen odchod Rose Browna a Michaela Schumachera z klíčových rolí v týmu.
Podle Todta toto není pravý důvod. Je však pravděpodobné, že po návratu do Evropy tým opět posílí. Skutečnost je taková, že Ferrari má 4 pole position z 6ti a 3 vítězství. Jsou týmy, které nemají žádné vítězství.