Použití odlišných směsí povinné nebude

Daniel Šupa, 23. prosince 2006, 22:08 Google+

Vzor z Champ Car sice u týmů Formule 1 jednoznačné odmítnutí nevyvolal, ale nadšení také nesklidil. Vedení Bridgestone konstatuje, že pro sezonu 2007 tuto variantu pro F1 nepřipravuje.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW

BMW | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

„Tato možnost je nyní pouhou spekulací,“ potvrdil Kees van der Grint, jenž v pozici technického manažera Bridgestone vystřídá od 1. ledna 2007 Hisao Suganumu.

Holanďan znovu přiznal, že je japonský výrobce připraven variantu používanou za oceánem implementovat i na prostředí Formule 1, ale zatím v této věci ze strany Mezinárodní automobilové federace (FIA) žádné konkrétní kroky učiněny nebyly.

Používání barevně odlišených pneumatik s výrazně měkčí směsí vede sice k možnosti snadnějšího překonání soupeře, což je jeden z cílů FIA, ale logicky menší životnost povede k nutnému dřívějšímu zajetí do boxů a následné pravděpodobné ztrátě získané pozice.

Zdá se, jako by FIA po zažehnání konfliktu s automobilkami angažovanými v F1 (GPMA) raději volila cestu jasných technických a sportovních předpisů, avšak ve věci samotných závodů nechávala větší slovo stájím…


Foto: BMW Sauber

Vytisknout

Diskuze: Použití odlišných směsí povinné nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Heidfeld, Nick

Heidfeld chce být lepší než Schumacher

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud