Podle Wurze je klíčem aerodynamika

Pavel Stavebník, 8. prosince 2006, 10:13 Google+

Rakušan Alex Wurz se po letech testování pro McLaren vrací na startovní rošt s Williamsem. Přirozeně by chtěl vyhrávat, ale něco takového není v F1 vůbec snadné.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Wurz, Alex

Wurz, Alex | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Wurz konstatuje, že jeho přestup do Williamsu byl nesporně z pohledu návratu na závodní dráhu nejlepším možným řešením. „Pokud bych setrval v McLarenu, nikdy bych se do závodů nevrátil.“

Williams byl v některých závodech letošní sezony rychlý, ale nespolehlivost tuto přednost pravidelně kazila. „Pokud budeme chtít mít v příštím roce lepší výsledky, musíme pracovat velmi tvrdě, ale všichni v Grove touto prací žijí.“

K úspěchům je ale potřeba oboje, jak spolehlivost, tak rychlost. Bude nový vůz poháněný zákaznickým motorem od Toyoty dostatečně konkurenceschopným?

„Hlavní díl práce už byl udělaný. O tom, zda máte auto konkurenceschopné pro boj o vítězství nebo pouze auto průměrné, rozhoduje jeho konstrukce a aerodynamika. Při testech před sezonou jde už jen o optimální vyladění.“

Williams je známým a úspěšným týmem, bohužel však nemá k dispozici tovární motory a musel vzít po odchodu BMW zavděk zákaznickými agragáty. Je otázkou, jak si FW29 s osmiválcem od Toyoty povede, ale těžko lze očekávat boj o vítězství...


Foto: WilliamsF1 Team

Vytisknout

Diskuze: Podle Wurze je klíčem aerodynamika

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Todt, Jean

Týmová režie bude u Ferrari znovu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. "Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud