Fisichella má problém se sebevědomím

Pavel Stavebník, 30. října 2006, 10:09 Google+

V době, kdy mladíci na svoji příležitost teprve čekající hovoří o takřka bezproblémové porážce úřadujícího šampiona F1, je přiznání nastávající jedničky Renaultu nečekané.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fisichella, Giancarlo

Fisichella, Giancarlo | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Říman si však zřejmě nechce na nic hrát a prozradil o sobě a svém soukromí několik poměrně zajímavých informací.

Kohopak byste tipovali za jeho vzor z pole úspěšných závodníků? Kdo tipoval Laudu a Sennu, má plný počet bodů.

Oblíbených tratí má hned několik, Spa, Monte Carlo, Albert Park, ale Interlagos v Brazílii má primát, protože tam poprvé zvítězil. Naopak Magny Cours je pro Itala noční můrou, nuda, nuda a zase nuda.

A co třeba řidičský průkaz? Komu to v autě moc nejde, nezoufejte. Jeden z předních pilotů F1 ho také získal až na druhý pokus. Přece jen v tom ale byly nedostatečné znalosti předpisů a ne jízdy.

Také máme něco ze soukromí. V peněžence nenosí fotografie modelek, ale vlastních dětí a dnes již dává přednost klidnému rodinnému životu před bouřlivými oslavami. A bojí se něčeho? „Ano, čas od času mám strach ze tmy.“

Jak je to s oním zmíněným sebevědomím? Skutečně, přesně jak jsme uvedli v nadpisu. Giancarlo Fisichella by na sobě něco málo měl zájem změnit. „Pokud by to šlo, rád bych byl dravější a měl větší sebevědomí.“

Nu, vyškolení Schumacherem na Italově oblíbené dráze v Brazílii mu na něm určitě příliš nepřidalo...


Foto: Renault F1 Team

Vytisknout

Diskuze: Fisichella má problém se sebevědomím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Ferrari bude více italské

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud