Eddie Jordan musel změnit názor

Daniel Šupa, 20. června 2003, 12:36 Google+

Pokud si ještě vzpomenete na předehru kanadské GP, velmi sledovanou tiskovou konferenci vybraných šéfů týmů, jistě víte o nerozhodnosti Eddie Jordana.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Šlo o jeho podporu protestů Paula Stoddarta, šéfa Minardi, proti slibům a následné nečinnosti ve věci „fondu jistoty“, kterou měl právě jako další šéf soukromého týmu podpořit. Z malého incidentu před samotnou tiskovou konferencí, do kterého dostal Brita německý novinář svojí otázkou na finanční pozadí přepravy monopostů, byl zachráněn Ronem Dennis.

Došlo tak k dojmu, že Jordan má blíže k Dennisovi, než ke Stoddartovi, který měl hájit zájmy malých týmů bez podpory automobilek. Dle grandprix.com vyjednává stáj Jordan s Mercedesem o používání zákaznických motorů v sezoně 2004. Podporu těchto tvrzení nachází v informaci, kterou se měl Ford vyjádřit, že pro Jordan na příští rok motory nebudou.

Norbert Haug, šéf programu F1 u Mercedesu již před časem prohlásil, že stutgartský výrobce bude v příštím roce připraven dodávat zákaznické motory za cenu kolem 10 milionů USD. Sice toto číslo později označil za rychlý odhad bez podložených finančních rozborů, nicméně také řekl, že v případě, že soukromý tým bude s automobilkou spolupracovat (případně s automobilkou podporovaným týmem McLaren) a bude ochoten nasadit ve svém voze Mercedesem podporovaného jezdce, byla by sleva na motory velmi zajímavá.

Dá se tedy usuzovat, že byl Jordan před tiskovou konferencí dostatečně ovlivněn sliby o výhodnosti nepodporovat Paula Stoddarta…

Vytisknout

Diskuze: Eddie Jordan musel změnit názor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ecclestone ví, jak na to - anotační foto

Ecclestone ví, jak na to

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud