Piloty čekají příští rok tvrdší směsi

Pavel Stavebník, 6. října 2006, 10:00 Google+

Mezinárodní automobilová federace FIA našla nejjednodušší způsob, jak zpomalit vozy F1, když redukce počtu válců a objemu hnacích agregátů zvyšování rychlostí pouze zpomalilo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Test Barcelona

Test Barcelona | foto: www.auto-news.cz

Sdílejte článek

„V podstatě už je nyní jasné, s jakými pneumatikami se bude příští rok závodit,“ prohlásil technický ředitel Bridgestone Hisao Suganuma. Japonský výrobce bude po odchodu Michelin využívat svého monopolního postavení a je nejvhodnějším prostředkem pro zvýšení bezpečnosti, po kterém volá FIA.

Suganuma potvrdil, že příští rok se s hodně měkkými a přilnavými plášti nesetkáme, gumy budou obecně tvrdší, a to jak v oblasti plášťů, tak v oblasti samotné konstrukce pneumatiky. „Podle našich odhadů budeme příští rok tak o dvě vteřiny na kolo pomalejší, než letos.“

Co se týče posledního návrhu Bridgestone o povinném střídání dvou sad gum o různé tvrdosti, není zatím nic rozhodnuto. Týmy návrh zvažují a konkrétní pravidla v tomto směru budou známa až před začátkem sezony. Nicméně už teď je jisté, že si jezdci budou moci vybírat před každým závodem pouze ze dvou směsí.


Foto: annimages.com

Vytisknout

Diskuze: Piloty čekají příští rok tvrdší směsi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fisichella, Giancarlo

Fisichella zatím nejrychlejší

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud