Společnost viní legislativu EU z toho, že přinese zánik známého a oblíbeného okruhu. Podle původních plánů mělo dojít k zákazu tabákové reklamy v zemích Evropské unie koncem roku 2006. Nově má však být tabáková reklama zakázána v polovině roku 2005.
Nürburgring GmbH má kontrakt na pořádání závodů Formule 1 jen do roku 2004 a společnost se právem obává, že bude v boji o jeho prodloužení touto změnou značně znevýhodněna. Svět F1, jenž je roztáčen právě penězi z prodeje tabáku, se raději poohlédne po okruzích mimo Evropu, kde je tabáková reklama akceptována.
Pokud by k tomuto kroku došlo, je dle společnosti osud okruhu zpečetěn. Bez dostatečných příjmů nebude mít možnost odpovídajícím způsobem reagovat na nové požadavky týkající se bezpečnosti okruhu, jeho zázemí, infrastruktury, apod.
Podle zprávy, kterou společnost zveřejnila, proinvestovala v posledních 8 letech 50 milionů USD na modernizaci areálu.
Žaloba na spadnutí
Vrcholný management společnosti Nürburgring GmbH zvažuje žalobu proti Evropské unii. Důvod je nasnadě. Zákaz tabákové reklamy.
Další zprávy
-
Dara Rolins začíná lézt lidem na nervy: Už se na to vy**r, píšou jí!
-
Bouřlivé počasí v Česku! Podle varování může spadnout až 70 milimetrů srážek
-
Jožo Ráž trvá na své nevině! Prozradil však, co ho mrzí
-
Jaký je Peter Pellegrini? Tohle víme o novém slovenském prezidentovi!
-
Slovensko má opět za prezidenta muže! Pellegrini složil slib a ujal se úřadu
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček