Ultimátum pro přihlášku do sezony 2008

Daniel Šupa, 2. března 2006, 10:48 Google+

Mezinárodní automobilová federace zaslala vedení jednotlivých stájí dopis s lhůtou pro zápis do sezony 2008. Max Mosley hodlá předejít potížím při schvalování nových předpisů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hill, Damon

Hill, Damon | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Jedná se podle dostupných zdrojů o týden mezi 24. a 31. březnem letošního roku. Tak krátký termín vysvětluje prezident FIA Mosley potřebou rychlého začátku jednání o nových pravidlech, která mají být ustanovena a odsouhlasena již letos, aby se předešlo kritice a nespokojenosti se změnami na poslední chvíli.

Dopis lze také vnímat jako nátlak na týmy automobilek Mercedes, BMW, Renault, Honda a Toyota, které hrozily vytvořením vlastní konkurenční série. O uplynulém víkendu se však měli zástupci výrobců sejít s šéfem F1 Bernie Ecclestonem a údajně jsou již smlouvy o angažmá továrních týmů v F1 do konce roku 2012 těsně před podpisem.


Foto: WilliamsF1 Team

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ultimátum pro přihlášku do sezony 2008

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica

Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkina?

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Red Bull před prodejem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  2. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

  5. Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

  6. Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

reklama

Zprávy odjinud