DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti

Také Red Bull se navzdory čím dál většímu podílu počítačových simulací rozhodl postavit nový aerodynamický tunel. Jejich první monopost z něj ale bude těžit až v sezóně 2027, kdy už budou v platnosti také nová pravidla pro motory. O ten si nicméně mistr světa Max Verstappen starosti nedělá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 22.12.2023 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 21.12.2023 14:03
Pozor, Mercedes měl na startu jednu dobu v nádrži… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2023 09:43
Co se týče "pomůcek" na vývoj… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2023 22:12
No tož prej je to takhle : http://www.youtube… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          F1 je sport a v každém sportu hospodaříš s energii co nejefektivněji... Nejdřív se upínáš k historii, která je plná přežívání, aby se vůz nerozsypal a pak se pouštíš do nějakých fantazii... Naplno se jezdí kvalifikace, závod byl vždy vytrvalostní disciplína... 300km není krátká vzdálenost...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Víš proč se tehdy tolik aut rozsypalo? protože to nikdo nešetřil. Šetřit začal až tehdy, kdy se začalo něco sypat.
            Hodina a půl není vytrvalostní disciplína. Tou je Le Mans. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              To vůbec není pravda... Dřív nebyli schopni postavit tak spolehlivá auta, tak to jezdci museli šetřit o to víc + bylo daleko větší riziko nehody, tak se jezdilo s větší rezervou...

              Hodina a půl je vytrvalostní disciplína, zkus provozovat nějaký sport 1,5hod v kuse bez přestávky... 24hod LM je jen větší extrém, ale nezapomeňme na to, že závodí týmy 3 jezdců, kteří se po 2hod střídají... 2h jedeš, 4 odpočíváš...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.115.XXX
                Třeba motory se dělali na jeden závod, a byl i kvalifikační motor na pár kilometrů. Ono se to těžko porovnává s dneškem, kdy je to nastaveno logicky jinak. Nebyli omezené převodovky. A jasně, technologie byli horší...nebyl takovej tlak na výdrž, kvalitu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.60.XXX
                  Záleží o jaké době se bavíme... 50, 60ky se rozsypávaly za jízdy, to byl úplně jiný svět... 70ky, 80ky jména Fittipaldi, Lauda, Prost atd. Úspěšní jezdci známí pro svou jezdeckou inteligenci...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale prd. U motorů měli nějaké maximální otáčky. Otáčkoměr měli k tomu, aby věděli kolik mohli točit. A když bylo třeba v nějaké chvíli dát do toho všechno, tak se poslal motor do červených čísel a nějak se doufalo, že to ten motor vydrží. Jaké otáčky motor vydrží se testovalo mimo závod. To je tak vše o šetření.
                Jediné, co se možná šetřilo byly gumy. Ale jen ve chvíli, kdy hrozilo jejich poškození. Ale ony se dělaly nějdřív na 1 závod. Výměna trvala dlouho.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Co se týče "pomůcek" na vývoj monopostu a jejich každoroční upgrade je RB nejlepší na roštu. Oni mají sice starý tunel, ale každý rok je tam nějaký upgrade. Tohle dělají fakt dobře.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama