DISKUZE K ČLÁNKU Čerstvě trojnásobný šampion ve sprintu nestačil na Piastriho, padaly tresty

Pouhé tři body potřeboval ještě dvojnásobný šampion Max Verstappen, aby si do své koruny slávy vetkl třetí snítku. Situaci mu ulehčila i kolize jeho týmového kolegy, posledního potenciálního soupeře v letošní sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čerstvě trojnásobný šampion ve sprintu nestačil na Piastriho, padaly tresty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 08.10.2023 21:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2023 23:41
To byly ještě bohatýrské doby - stačí se podívat… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2023 22:15
No a jak by to vypadalo bez SC. To by ti na… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 08.10.2023 08:36
Proč pneu špatnej vtip? Bylo velké riziko, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          A co místo pruhu štěrku namydlenej pás? jakmile by se na něj pilot dostal...šup už by letěl v hodinách...no a na asfaltu by zastavil...a mohl pokračovat. Ale ty hodiny by ho stály fůru času...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.118.XXX
        Řešení na odstraňování aut a podobně je velice jednoduché. Komplet výměna lidí ve FIA a přijmutí některých nových pravidel. Zde by plně stačil VSC ale jen na několik těch jejich mili/mikro sektorů. Zde by se jezdilo na pit limiter.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Není, ale opravy výsledků také ne.
      neměl by být problem udělat trať tak, aby vyjíždění mio nebylo výhodou. Stačil by buď malý pruh štěrku, nebo vyšší obrubníky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        proč? Vždyť stačí, aby se na to auto vykašlali, když je daleko od trati a jede se na pár kol. Myslíš, že když někdo to auto trefí v únikové zóně, že se stane tragédie? Něco jiného je, když stojí u trati a někdo to do něj napálí v plné rychlosti, ale když je 50m v písku, tak za jedno to není úplně tuhá překážka a zadruhé dojde ke zpomalení před nárazem vlivem štěrkové zóny. Problém je spíš ten traktor, nebo maršálové, rojící se kolem auta...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To auto může stát těsně za okrajem tratě. Pak je to nebezpečná překážka. Sice to není zeď, ale auto se o něj může zvednout, převrátit.....
          Pokud ho nechceš nechat blízko tratě, musíš ho traktorem odtáhnout. A o tom by Bianchi mohl povykládat. Vlastně už nemohl. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Bianchiho zabil ten traktor, kdyby to auto nechali na pokoji, tak mohl v pohodě žít...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Vím. Když skočí auto pár cm ve štěrku hned v zatáčce, taky ho nechají být?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Každá situace se dá posuzovat individuálně... Dnes vyjíždí SC i v situacích, kdy fakt nic nehrozí...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ano. Protože se musí nastavit nějaká obecně platná pravidla, která nikdy nebudou reflektovat vyjímečné situace.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Mě v principu hlídání limitů trati nevadí a spíš naopak to vítám. Prostě se jezdí po trati, kdo to nezvládá, bude potrestán tečka.
        Ale chápu že dodatečné opravování výsledků je opruz.
        Ale je těžké téma, protože snad každé řešení má své proti. Vysoké obrubníky dokážou auto nekontrolovaně vymrštit do vzduchu, štěrk se může dostávat na trať.....není to jednoduché.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Není. Ale za mne úzký pruh štěrku za obrubníkem zapříčiní ztrátu přilnavosti a rychlost a přitom moc štěrku na trať nevynese. Ale něco jo. Ideální řešení není.
          Ale moc nechápu, proč v dnešní době limity tratě nehlídá elektronika. Pilot u divák by věděl hned, jestli se kolo počítá a ani by ho nemusel pilot dokončit. Dát přece do obrubníků pár čidel a do každého auta 2 by neměl být technický problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            93.99.211.XXX
            přesně tohle jsem tu už před časem psal, a některým se to nelíbilo, že by to bylo jen další přidávání elektroniky a pod... nicméně by to rychlosti rozhodování určitě pomohlo a přesnosti taky. hlavně by se to muselo správně nastavit pro přesnou polohu každého auta. přeci jen jsou jednotlivé monoposty trošku rozdílné.
            co se štěrku týká, ten se mi líbí vždy nejvíce. ale když tak moc vadí jeho potencionální vynášení na trať, tak proč ne třeba pruh umělé trávy? ta klouže, monopost zpomalí, na trať se nevytahá... ať mi nikdo netrvdí, že je v dnešní době něco takového problém. když jsou schopni přes noc upravit geometrii tratě...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Hele, s tou trávou dobrej nápad. Pro srazy je tě škoda (ne, že bych tě tam nechtěl 12), měli by tě vyslechnout ve FIA. Za mne by to bylo super. Mít tam pruh čehokoliv, co je kluzké. Tráva, plast,... cokoliv, co by způsobilo ztrátu přilnavosti a zpomalení. A žádný štěrk by nelítal po dráze. 01
              S tím by nepotřebovali ani ta čidla. Ale do té doby nemůže být problém dát na každou stranu vozu čidlo, které bude hlídat lajnu. Jde to v tenise, fotbale, hokeji.... Proč ne v F1.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                93.99.211.XXX
                no vidíš, s tím plastem jsi mě přivedl k nápadu - stačilo by ten asfalt za obrubou natřít něčím klouzavým.
                třeba olejem 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Lando mi přišel po Sprintu podrážděný... Přecijen jediné vítězství v Mcl mu vyžral Ricciardo... V Rusku to tenkrát přes ten déšť nevyšlo... A teď sice je to jen sprint, ale raduje se Piastri... Není to pro Landa dobrá situace, že ještě pro Mclaren "nic" nevyhrál...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Mám radost za Piastriho... Pneu dnes byly špatnej vtip a ty SC... Mně tohle neustálý přerušování nevyhovuje... Ať pilot vystoupí z vozu, nechá ho tam ve štěrku a jede se dál... 40% kol se kroužilo za SC ? Divný...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      To byly ještě bohatýrské doby - stačí se podívat na záběry ze závodů v 80. letech, kdy i ve městech stála auta u bariéry a vesele se jezdilo dál. F1 zajde na sterilitu.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama