Senor
12:46 22.12.2022 89.111.77.XXXS cim se da souhlasit je aerodynamicky vykon. Lepsi usporadani muze prinest lepsi vykon auta na trati, zname hystorii. Je otazka jestli toho dokaze Renault se svym aero tymem vyuzit. Za dalsi je otazka, co na to vykon motoru, jestli nebude lepsim aerem nejak omezen. At tak ci onak, Renault letos moc nehorel, za coz zaslouzi pochvalu a i za ten 4.fle .
Na druhou stranu jsou pred nami leta optimalizace jednotek a ladeni ERS systemu, ktere prinesou nejvetsi motorove zisky na trati. Takze zacina dalsi faze vyvoje motoru a tady si nesmi nechat Renault ujet vlak. Ale Renault byl letos v jine pozici nez ostatni, takze ta optimalizace nebyla jiste na poradu dne jako u jinych motoraru a da se vysokou pravdepodobnosti hranici s jistotou rici, ze pristi rok bude Renault dohanet vyvoj ERS ostatnich vyrobcu. Renault bude mit do roku 25 dost prace a pocitam, ze i sam Renault chape, ze boj je ztracen a bude jiz jen udrzovat tuto jdnotku s nejakym vyvojem spolehlivosti, ale hlavni prace uz budou presunuty na novou jednotku pro rok 26.