DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ: Leclerc přezutí nechápe. "Strategie by nepomohla," zní však z Ferrari

Po závodě na Hungaroringu znovu na pódiu Verstappen, Hamilton a Russell. Nicméně opět je jednou z hlavních otázek strategie Ferrari... Jak hodnotí dnešní závod v Maďarsku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ: Leclerc přezutí nechápe. "Strategie by nepomohla," zní však z Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 02.08.2022 21:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    85.160.43.XXX
    Neuvěřitelné. Stále se opakující kecy MB volají po jediném. Je čas na změnu a prostě sehnat lepšího šéfa na boxovou zídku.
    Jinak k dnešku nechápu o čem to mele, že neměli rychlost. CHL byl na žlutých rychlejší než všichni okolo včetně MV na červených a trapná obava vedoucí k znehodnocení startu na žlutých je jenom naprostá hloupost vedení F tedy MB. Sttačilo si dát 26 a 26 kol na žlutých a při nejhorším na konci předjet MV, kterej by byl na starejch žlutejch. Prostě do nebe volající hloupost na boxové zídce F je záruku titulů pro RbR a MV.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Binotto je přesně "produkt" dnešní doby. Setkávám se s tím dnes a denně na naší firmě a i všude okolo. Dnes bohužel málokdo dokáže přiznat chybu. To se nejprve hledá chyba všude okolo, pak se prodrbe 1/2 dne tím že se hledá že JÁ to mám vlastně dobře a chyba je opět někde jinde. A až pokud člověk vytrvá a dodává další a další důkazy, tak se teprve udělá mnohdy několika málo minutové vyřešení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.103.90.XXX
      26 a 26 na zlutych by pro Ferrarri znamenalo znacnou ztratu. Staci se podivat jak hodne ztratil Hamilton behem dvou kol na zlutych, kdyz se snazil co nejdele prodlouzit prvni stint. Ferrari asi neverilo, ze by strategii dvou zastavek zluta zluta cervena zvladlo a on taky Sainz na cervenych nejel vubec nijak skvele, vzdyt Hamilton si ho vychutnal jak malinu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        37.188.244.XXX
        Sleduji F1 mnoho let. Posledních asi 10 let je součástí mého sledování i sledování Livetimu. Tedy to co ztrácel ChL na MV po jeho přezutí na žlutých by později stejně tak ztrácel MV na ChL, který by měl podstatně mladší žluté. na starých 21 kol žlutých ztrácel v průměru 0,5s a žádný propad v časech tam nebyl(stabilně 1:24.1). Tedy jak jsem psal, při nejhorším by ho musel předjet 10 kol před cílem na červených. Na červené jezdil v reálu časy o 1.1s rychlejší než MV a to podle mě ani nejel naplno, protože věděl, že ani SP nemá šanci ve zbytku závodu dojet(ChL 1.21.8., MV 1.22.9-odchylka od uvedeného průměru spíš ve prospěch ChL třeba 1.21.7-1.23.2).
        CS vůbec řešit nebudu, zamindrákovanej chlap, kterej místo boje s GR po startu blokuje svého týmového kolegu jenom proto aby zůstal před ním mi za to nestojí.
        Navíc zpět k F, ti mají stejné a asi mnohem lepší informace než já a i já hloupý teoretik jsem po přezutí Alpinu na bílou jasně věděl, že tudy ve 20 stupních "zimy", asfalt 18, cesta prostě nevede. Tedy zcela jasně i v průběh závodu jasné rozhodnutí. První žlutá byla 21 kol, druhá tedy měla být 30-32 a pak červená a jasné vítěztsví.
        A nemám sice rád kdyby, ale písnu ho hned dvakrát. kdyby jeli 26,26,18 vrátil by se ChL sice poprvé až na 3 za CS, ale pak by je oba i s GR smrknul a při druhé by se už v poklidu vracel na první. No a druhé, "kdyby", kdyby byli u F normální a nechali ho jet, byl by první už během 12-14 kola, vracel by se tedy už po prvním pitu zpět na první maximálně kousek za GR na druhé a smrknul by ho levou zadní neboť by měl minimálně o 9 kol mladší gumy a v reálu by to bylo o 13 kol mladší. Navíc nechráněním chudinky CS ze strany F, by nedošlo v prvním stimtu ke stažení rozdílu mezi ChL a MV z 10s na 4s, tedy ten by do boje o pódia vůbec nezasáhl a dojel by nejlépe 4tej. Tedy výmluvy F jsou zcela trapné a zbytečné a mají zastřít pouze jejich úplné "posránkovství" a absolutní absenci zdravého rozumu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama