DISKUZE K ČLÁNKU Je to oficiální. Mazepin už nebude jezdit za Haas. Končí i sponzor

Americký tým Haas dnes oficiálně potvrdil, že ukončil smlouvu s Nikitou Mazepinem i sponzorem Uralkali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je to oficiální. Mazepin už nebude jezdit za Haas. Končí i sponzor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 08.03.2022 12:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2022 13:59
Správné rozhodnutí a potvrzení, že bez peněz by… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2022 19:10
Stejně jako Schumacher bez svého příjmení,… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.03.2022 22:14
Schumi má titul z F2, F3 a juniorky 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.130.XXX
                                                    To se celkem pleteš. Na to, abys měřil směr a rychlost větru, potřebuješ anemometr. Tedy takové to zařízení s vrtulkou a směrovkou. To na okruhu jistě mají, ale ne na každém metru tratě. Nebo snad vidíš podél tratě stovky vrtulek? Ne, že?
                                                    A můžeš jistě měřit rychlost prodění vzduchu na voze. Na to se zase používají Pitotovy trubice. To jsou ty trubice, které jsou občas vidět na vozech při testech. V závodech je neuvidíš, protože ruší aerodynamiku proudění. Kromě toho měří pouze rychlost proudění v tom jediném bodě. Neměří směr a neměří proudění na zbytku vozu.

                                                    Takže sorry, bez dat o směru větru na každém metru okruhu ti žádný programátor nenasimuluje změny větru. Může si to maximálně vycucat z prstu. 03

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Ferda

                                                      Ferda

                                                      46.47.176.XXX
                                                      Na všechno nemusí být přímo pipotové trubice a anemometr. Dnešní vozy jsou elektronikou tak prošpikované, že se z dat dá vyčíst, že vůz je tlačený na jednu nebo druhou stranu. Podle toho jak se hodnoty v jednotlivých kolech mění se dá vypočítat i síla a směr větru.

                                                      + 0 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              90.182.210.XXX
              Postatné jsou body. Tam to bylo pokud vím 0:0
              Tak že velmi podobné výsledky. Oba jeli, co jim dovolilo auto. Tedy se potloukali na posledních místech. A interní souboje jsou ovlivněny postavením pilotů v týmu. Čili nevypovídající.

              Ale spor byl o tom, co komu pomohlo do F1. A v tomto souhlasím s Fandou.LH. Mazepinovi pomohly peníze jeho otce a Schumacherovi slavné jméno otce. Příjde mi to dost podobné.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Mazepin v závodech často využíval potenciál auta jedno kolo zpět za Shumacherem 12

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  90.182.210.XXX
                  Jak často? Já jsem napočítal dva celé závody z dvaadvaceti. To mi jako časté nepřipadá. Ale chápu, že tvé vnímání reality je dost pofidérní.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Víš, ono dojet kolo za týmovým kolegou, by se pilotovi nemělo stávat bezdůvodně nikdy. I 2x je moc. 12
                    Dostat v kvalifikacích 20:0 je prostě masakr, který se v F1 stává nějakému nebožákovi jednou za x let a většinou to pro něj znamená konec v F1. Neuspět ani jednou z 20-ti se nedá okecat smůlou.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nevím, argumentovat body u týmu, který jich získal přesně 0, mi připadá poněkud podivné. Být ostatní týmy pomalejší, bodový rozdíl by byl výrazný.
                A rozdíl v kvalifikacích napovídá, že to nebylo tím, že by Mick dostával lepší strategie. Ten rozdíl tam byl někdy i několik vteřin. Zvlášť na konci sezony. Rozdíl se zvětšoval. Podobní si byli jen v tom, kolik aut rozbili. Takový Cunoda nebyl zas tak pozadu. 03
                Ale jo, jistě Mickovi jméno do F1 pomohlo. Ale bez toho, aby něco ukázal by mu bylo k ničemu. Vítězství v F2 nevyjel jménem.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  90.182.210.XXX
                  OK. Tak doufám, že napříště pro tebe také vždy nebudou kritériem získané body. Ale budeme posuzovat podle nějakých zástupných hodnot.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Pokud porovnávám stájové kolegy, vždy se snažím najít víc kritérií. Vzpomínáš třeba na dohady, jestli byl úspěšnější Max nebo Ricci? Já nebyl ten na straně "jen body". 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Odine, tentokrát s tebou nesouhlasím. I přes možnou větší náklonost týmu k Schumimu prostě Mazepin dostal naloženo tak že je jasné že němec je lepším pilotem než rus. A je známo že Schumi je v prvním roce v nové sérii slabší, a pak se hodně zlepšuje .... Jasně, občas byl Mazepin stejně rychlý. ale většinou zaostával .... a to o dost. několik článku o jejich výkonnosti bylo třeba na stránkách "Závod", tak se tam koukni. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tvl, ty se mnou souhlasíš? Musím si jít dát panáka. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    82.142.123.XXX
                    ... staly se i divnější věci ... ale asi jen když pršeli sledi nebo se samovznítil starosta Varšavy! 18 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      11
                      Hele, dokonce se i stalo, že jsme tu společně souhlasili s Odinem. To přebíjí i toho varšavskýho starostu. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Diskuze není o tom, že všichni spolu budeme souhlasit. Já jsem se pouze přidal k názoru Fandy.LH, že Mazepin je v F1 kvůli penězům táty a Schumacher kvůli jménu táty. Fan klubu Schumiboys se to dotklo a hledají jakési výkonnostní rozdíly ospravedlňující nulové bodové zisky obou jmenovaných. Že byl Mick předposledním a Mazepin posledním pilotem v hodnocení celé sezóny? Tak s tím problém nemám a souhlasím. Jen mi přijde trapné, že si někdo dává práci vyhledávat zástupná kritéria hodnocení pro ospravedlnění nulového bodového zisku. Všichni snad víme, že je to o autě ve kterém oba jezdili. A kdyby Mazepin jezdil v Alfa Tauri, tak získá více bodů než Mick. A naopak, stejně to platí i o Mickovi. Oba byli nováčky a oba se do F1 dostali kvůli penězům, nebo jménu. To mi nikdo nevymluví. A jak píšeš, každý nováček se bude zlepšovat (ne jenom Schumacher). Bohužel se už asi těžko dovíme, jak by na tom mohl být Mazepin za pár let v porovnání s mladým Schumim. Mrknul jsem se na výsledky Mazepina a Schumiho z jiného úhlu. A je třeba říci, že Mazepin měl více tech. problémů, ale i více kolizí a poslední závod nejel kvůli covidu. Srovnání dokončených závodů je 11:3 pro Schumiho, přičemž Mazepin dostal dvakrát pentli (5 a 30 sec.)
                  Aby bylo jasno, já souhlasím s vyloučením Mazepina a Ruské účasti ze všech sportů. Já bych všem Rusům zabalil čemodany a poslal je šupem do rodného Ruska. A to z celého světa, protože jsou bezpečnostním rizikem každého státu, kde s žijí.
                  Ale vnímal jsem oba jako nováčky s nejslabším autem. Čili nečekal jsem od žádného nic. A fakt, že jeden byl rychlejší než druhý, ještě není důkaz oprávněnosti jeho pobytu v F1 na úkor toho druhého, když spolu soupeřili o předposlední a poslední místa. Nic víc jsem tím nechtěl říci. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    82.142.123.XXX
                    Nerozporuji to že Schumi se nedostal do F1 díky svému jménu. to je samozřejmě dosti očividné, ... ale přeci vyhrál F2 a to má být slušná záruka pro vstup do F1. Nebudu se rozepisovat ohledně "rovnosti týmů" v F2 a ani nebudu psát že mají všichni stejné podmínky .... 03 ale kdyby byl Mick špatný, tak ten titul prostě nedá .... Prostě pro mě Mick i přes nějaké bouračky ukázal že na F1 má, a dále uvidíme jak moc je opravdu dobrý. Mazepin ukázal že je horší než Mick, ale jak moc je Mazepin dobrý nebo špatný už asi v F1 nezjistíme .... 07

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Víš, já se snažím na vše koukat z více směrů, čímž jsou moje názory nepohodlné pro lidi, kteří jsou jednostranně a účelově zaměřeny na své oblíbence. Bohužel, abychom mohli konstatovat reálnou výkonnost jednotlivých pilotů, museli bychom mít k dispozici analýzy výkonnosti a postavení v týmu každého z nich. To je ale v prostředí F1 (i F2, F3 atd.) holý nesmysl.
                      Tak jsme odkázáni na to, co vidíme a na indicie z kterých můžeme nějak usuzovat. Fakta chybí. Ale jsem přesvědčen, že i v F2 Mickovi pomohlo k vítězství jméno a bude mu pomáhat také v F1. Už jsem četl články, jak se u Ferrari připravují na jeho příchod a to ještě nic neukázal. Vlastně ukázal. Porazil na hlavu Mazepina v kvalifikacích, což je podle MIka17 garance té nejvyšší výkonnosti, respektive Mazepinova propadáku.
                      Pro mne tohle nevypovídá nic o výkonnosti pilota. Ale o jeho protekci to vypovídá dostatečně.
                      03

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kaša

                        Kaša

                        82.142.123.XXX
                        Tak v tomto roce budeš mít pro Micka další srovnání .... ať už to bude mladý Fittipaldi nebo někdo jiný.
                        Nevěřím že by si ferrari vzalo do týmu jezdce jen kvůli jménu - on musí mít k tomu i tu kvalitu, a ta se ukáže postupně ... podobně jak u jiných. 03

                        Nejsi proti mladému Schumimu trochu zaujatý? jak můžeš napsat že nic neukázal a zároveň napsat "jen" že týmového kolegu porazil v kvaldách? On porážel Mazepina jak v kvaldách, tak i v závodech, a často velkým rozdílem! A to i po té výměně šasi které si Mazepinovci vydupali ..... 13 Srážíš výkony Schumiho přitom nevhápu proč? 17 Že těží ze svého jména je jasné, ale to neznamená že neodvádí nebo nebude odvádět dobrou práci. On se může ukázat jako "průměrný" a skončí jako takový Giovinazzi, a nebo půjde nahoru a bude z něj hvězda ... a nebo zažije průměrnou kariéru jak mnoho dalších, ale o to zněj budou lidi zklamáni protože se jmenuje Schumacher .... ono nést slavné jméno neznamená jen klady, ale má to i svoje nevýhody! 07

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Zaujatý??? A to jako proč? Že v něm hned nevidím mistra světa? Ale jsem přesvědčen, že mu jméno pomohlo oproti ostatním víc, než výkonnost?.
                          Nikde netvrdím, že vítězství v F2 není dostatečnou poukázkou do F1. Ale, zároveň tvrdím, že spousta pilotů, kteří F2 vyhráli (dříve GP2) se do F1 ani nepodívali. A mnozí se dostali do druhořadých týmů, kde se zahrabali a skončili, protože tým vzal raději platiče. A mohli mít výkonnost kdo ví jakou. Jen měli smůlu na pomalé auto. Ale to Schumimu v žádném případě nehrozí. F1 je také marketing a jméno Schumacher se bude velmi dobře prodávat i s mizernou výkonností. A pro zisky se mnozí přetrhnou, tak že se nebojím, že by Mick neměl minimálně slušné auto. Podle mne si bude vybírat mezi Ferrari a Mercedesem. V obou týmech jeho táta jezdil, na oba má vazby. Tak jsem zvědav, zda ukáže alespoň v Haasu že si TOP tým zaslouží.
                          Já se nebavím o tom, zda byl Mick lepší, než Mazepin. To všichni viděli, že byl. Ale myslíš, že to stačí? Čas ukáže, ale i tak si myslím, že Schumi bude mít díky jménu výhodu oproti ostatním.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Kaša

                            Kaša

                            82.142.123.XXX
                            No, zaujatý píšu protože se mě zdá že si na něj zbytečně přísný .... taknějak sdílím tvůj pohled na jeho otce, ale ne na syna! 03
                            Já v něm taky nevidím mistra světa, ale talent tam vidím .... nebyl v top 10 pilotů dle hodnocení samotných pilotů?
                            Jak jsem psal, jeho jméno je výhoda ale může se ukázat i jako nevýhoda! 07

                            Věděl jsi že na začátku kariéry používal příjmení své matky za svobodna aby neměl tu výhodu kvůli jménu?

                            A jak píšu níže, to jak moc je dobrý ukážou další roky, ale pro mě se potvrdilo že dobrý je ... pro tebe očividně ne. 17
                            Koukni na to kolik "synů" už v F1 jezdí neby jezdilo, ... holt Mick má to jméno jenom trochu silnější. Ale taky jméno vždy neznamenalo úspěch, vzpomeň na Piqueta, Sennu, Palmera, ajn. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Hele Kašo, dohadujeme se tu o detailech vnímání. Já s většinou tvého pohledu a argumentů souhlasím.
                              Rozdíl je jen v tom, že já ne zcela sdílím tvé přesvědčení, že Mick je tak dobrý. Nikde jsem nepsal, že dobrý není. Vždy píšu, že mu jméno pomohlo a bude pomáhat protože je marketingově zajímavé. Porážka Mazepina pro mě není dost vypovídající indicií pro to, abych si dovolil tvrdit, že je to potvrzení jeho dobré výkonnosti. Tobě to stačí, mně ne.

                              Že používal příjmení své matky jsem věděl, ale četl jsem ty důvody trošku jinak. A sice, právě aby na něho nebyl tlak, kvůli jménu.
                              Ano syn bývalého pilota nemusí být stejně dobrý. To se ukázalo. A právě proto jsem zvědavý na cvrkot okolo Schumiho jr. Velmi dobře si pamatuji útoky Schumiboys na Hilla jr. a Villeneuvea jr. A teď najednou už v Mickovi vidíme šampióna???

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama