DISKUZE K ČLÁNKU McLaren žádá vysvětlení kontroverze z Abú Zabí, nešlo o zlomyslnost. Hamilton podle Browna bude pokračovat

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown uvedl, že i jeho tým požádal Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) o vysvětlení událostí z loňského finále v Abú Zabí. Nemyslí si však, že by se v rozhodnutích ve vypjaté koncovce projevila nějaká záludnost či korupce. Poražený a zklamaný Lewis Hamilton podle něj bude v F1 pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren žádá vysvětlení kontroverze z Abú Zabí, nešlo o zlomyslnost. Hamilton podle Browna bude pokračovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 24.01.2022 09:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 21.01.2022 10:16
Šéf Mclarenu za tím nevidí žádné konspirace nebo… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2022 10:45
Přesně, tohle byla snaha FIA a Liberty udržet boj… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2022 10:47
Brown řekl krásně nahlas co všechno si o tomhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.249.XXX
            Jinak četl jsem zajímavou úvahu, že týmy letos budou nasazovat častěji PJ, když budou hodně výkonné, že se jim to vyplatí viz Mercedes ke konco loňského roku

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              37.48.24.XXX
              Výhoda čtvrtého motoru oproti třetímu je zásadní, určitě je znát když musí motor vydržet osm nebo šest velkých cen. A pokud by měnili jen spalovák, tak bych sáhnul klidně i po pátém. Ideální vč na toto jsou Belgie, Itálie či Brazílie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              178.255.168.XXX
              Vyplati se to jen v pripade, ze jim rychle klesa vykon viz. Mercedes. Pokud je to par komniku za zavod nema to smysl

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                37.188.228.XXX
                Takhle jednoduché to určitě není. Pokud máš prostor na zvýšení výkonu (Mercedes 18 hp měl) a potřebuješ spolehlivost tak těch 5 mist propadu se ti vyplatí podstoupit. Kvůli spolehlivosti.Neni to o tom že by jednotka starší to nevydržela ale je tam větší pravděpodobnost poruchy. To platí vždycky a pro všechny.Nakonec tohle pravidlo přišlo kvůli Hondě.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.150.XXX
                Tak jednoduché to nebude, pokud musí motor pro 8 závodů vydržet jen 6 závodu, muzes větší část jednotlivých závodu odjet na plný výkon, což může zásadně zvrátit vyrovnaný souboj. Plus motor co musí vydržet kratší vzdálenost, lze vytočit na větší výkon.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          178.255.168.XXX
          A je to malo nebo hodne?
          No tvrdit muzou co chteji, CA tvrdil zazraky a nakonec to Rossi komentoval loni, ze to dotahli tak daleko, ze ten jejich spatny motor nikdo nechce.
          Od roku 2016 slysime, jak makali na nove specifikaci, jak maji nejmodernejsi fabriku a nakonec jsou tam kde jsem cekal.
          Osobne jsem zvedevej, jestli budou konkurenceschopny, ale jelikoz jde i o auto, tak jim moc neverim. Motor uz zazrak neudela, mozna na jeden zavod, ale v cele sezone uz to moc znat nebude. Casy Mercedesu a let 2014,2015,2016 jsou davno pryc

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            37.188.230.XXX
            No v te době měl.Mercedes jako jediný TJI zjednodušeně řečeno. Takže byl výkonem zcela někde jinde.
            Byl bych ale opatrný někdo může přijít a mít o 30HP navíc. A to už je docela dost...jasně není to tehdejších 50 a více dle soupeře a to ještě Mercedes tlumil a neukazoval vše.
            Jsem si skoro jist yaže Mercedes překvapí a Ferrari asi také.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.24.XXX
    Z vět Browna je cítit zbytečná předposranost, ví že to bylo špatně, ale boji se to říct nahlas a adresně. Jak chybí určit lidé si člověk uvědomí, až když umřou. Umíte si představit komentáře Nikiho Laudy na Itálii nebo Belgii či Brazílii? Co by jim řekl k Abu Dhabi si raději nedomýšlím, před 22:00 hod by to bylo nepublikovatelné. Niki by byl brutálně upřímný, v tomto má Kimi 100% pravdu, příliš mnoho lidí dělá v F1 politiku, a pak jsou z toho exkrementy. 02

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Niki byl v jiném postavení a hlavně měl jako MS nezpochybnitelnou autoritu... Zak to dělá dobře, když je nechá lámat si hlavu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        37.48.24.XXX
        Ano Niki byl v jiné pozici, byl uznávanou autoritou, a nebál se říkat věci tak jak to cítí a naplno. Taková osobnost v F1 dnes strašně chybí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.245.XXX
      A proc by mel ze sve pozice FIA kritizovat, kdyz to pro Mclaren nic neresi? Navic kdyz on rozhodne neni v situaci, kdy taha za delsi konec provazu.... 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama