DISKUZE K ČLÁNKU

Neuvěřitelné, ale přesto pravdivé! Formule 1 má své zvláštnosti, na které statistika nestačí

Existují lidé, kteří si libují v neobvyklých událostech a vybírají zajímavosti, které někdy mohou mít až tajemný nádech, jindy nejde o nic jiného než o nalezení okolnosti, která se neopakovala. V tom ale tkví půvab onoho hledání a zájmu o oblíbený předmět zájmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Neuvěřitelné, ale přesto pravdivé! Formule 1 má své zvláštnosti, na které statistika nestačí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 28.12.2016 00:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 24.12.2016 11:25
Super článek... Hezký Vánoce přeji... »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 24.12.2016 12:37
Je pravdou, že hned několikrát Chris ani sezónu… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 24.12.2016 18:41
Poměrně obšírně jsem se k vánocům a novému roku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adam P.

    Adam P.

    46.47.136.XXX
    Historie v kruzích - Schumacher a Senna - oba jsi zmínil, stejně jako boj na život a na smrt, tak se to přímo nabízí - Ayrton vyhrál při Schumiho debutu v Belgii 91, v nešťastné Imole 94 dojel první do cíle Michael.

    takže vlastně máme nepřerušenou linii téhle tradice po ose Jones-Prost-Senna-Schumacher-Button, která zdá se skončila.. Pokud se Button nevrátí a při jeho definitivní derniéře neuvidíme Kimiho na stupínku nejvyšším. Řekl bych že je to přinejmenším velice pozoruhodná série pro milovníky takovýchto zvláštností!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adam P.

      Adam P.

      46.47.136.XXX
      btw. Massův debut - Schumacherův první konec taky sedí.. akorát to nebylo definitivně a Felipe se nestal, až na pár vteřin pomíjivé radosti, mistrem světa. A kdyby přecejen Button předal štafetu Kimimu, pak je dobrá šance na posunutí kolíku na Lewise Hamiltona a pak na Seba Vettela či Maxe Verstappena... :))

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Poměrně obšírně jsem se k vánocům a novému roku rozepsal pod jiným článkem. Takže tady opravdu všem jen to nejlepší, co si mohou přát. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Všem krásné Vánoce a ať příští sezóna stojí za to! 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Také všem přeji šťastné a veselé 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    Rovněž se přidávám s přáním hezkých svátků, v nichž - jak pevně věřím - nebudete článkově strádat. Rockovi děkuji za další zajímavosti, ono jich je neuvěřitelně moc, třeba Clark je jediným mistrem světa, který nikdy neměnil stáj. Určitě budeme v podobných kuriozitách a připomínání historie pokračovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Roberto Moreno byl světoběžník, který za 76 pokusů o závod vystřídal 9 týmů, a převážně to byly dost katastrofální štace (Lotus, AGS, Coloni, EuroBrun, Benetton, Jordan, Minardi, Andrea Moda, Forti). Kam se ovšem hrabe na Chrise Amona, který během 14 sezón vymetl 16 týmů (+1 pokus jako soukromník) a vystřídal 33 týmových kolegů (+ případy, kdy neměl žádného). Teď mne zrovna nenapadá nikdo s pestřejší kariérou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Je pravdou, že hned několikrát Chris ani sezónu nedokončil, nebo v týmech strávil jenom epizodní část (třeba Tyrrell 1973, BRM 1974 nebo Williams 1976), většinou jeden nebo dva závody. Z těch, kteří opravdu jezdili plné sezóny by to mohl být Andrea de Cesaris - v 15 sezónách 10 týmů, 19 kolegů a ani jedno vítězství...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    ad vítězství:

    Jim Clark vyjel všech svých 25 vítězsví v Lotusu. Jako protiklad stojí Stirling Moss, který svých 16 výher získal postupně v Mercedesu, pak v Maserati, ve Vanwallu, v Cooperu, znovu ve Vanwallu, znovu v Cooperu a na závěr v Lotusu. V podstatě vyhrával ve všem, do čeho ho posadili :-). To už se dneska moc nenosí.
    Z moderní doby bych zmínil Bergera, který po těžkých začátcích v ATS a Arrows přišel do Benettonu, kde získal první vítězství - což byl současně první triumf pro Benetton. Další 4 výhry byly za Ferrari, pak se přesunul do McLarenu, kde vyhrál 3x. Odtud se vrátil do Ferrari, kde urval jedno vítězství a kariéru ukončil coby znovunalezený syn v Benettonu, pro který vyhrál v Německu 1997 - a to bylo poslední vítězství Benettonu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    ad pole position:

    Že Senna vyjel spoustu PP, to se samozřejmě ví. Poměr 2 PP na každých pět závodů je velmi slušné (i když teda ne nejlepší, Clark, Fangio nebo Ascari jsou na tom líp).
    Senna ale jeden primát drží, se slušným náskokem: celkem 36 PP se mu nepovedlo přetavit ve vítězství. Hamilton se mu přibližuje, ale ještě mu 7 neúspěšných pokusů chybí.
    Rekordmani v poměru neefektivity jsou ale jiní Amon, Tambay a (Keke) Rosberg měli pět pokusů na to, aby z PP vyhráli a ani jednomu se to nepovedlo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Super článek...

    Hezký Vánoce přeji...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama