DISKUZE K ČLÁNKU Když se řekne "tankování"

Od roku 2017 se můžeme dočkat situace, kdy se na vůz v boxech vrhne nejen armáda mechaniků k výměně kol, ale i tankovací četa. Budeme svědky utržených hadic, požárů nebo dalších kuriozit, kterých jsme se v bohaté historii F1 dočkali?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Když se řekne "tankování"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.05.2015 10:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001674 (Hlasovalo 22 lidí) 20.05.2015 19:40
Nějaké drobnější požáry v boxech mají z… »
» mi88ki (Hlasovalo 17 lidí) 21.05.2015 11:58
Logika je v tom, že jezdci nyní zastavují v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor

    89.190.61.XXX
    Ještě byly dobrý olověný kuličky Kena Tyrrella 14

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jistě, těch případů bylo ještě víc, auta tlačili třeba Alain Prost (McLaren) nebo Andrea de Cesaris (Jordan), a přišlo by se na mnoho dalších podobných událostí; případ Kena Tyrrella je zajímavý sám o sobě nejen olověnými kuličkami, ale čachrováním s vodou a oktanovým číslem paliva, i soudní spor a jeho argumenty patří do bohaté historie F1.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        Pamatuju si to ještě jako malej, když se to řešilo ve Světě motorů14

        + 13 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    A co Nigel Mansell, jak tlačil auto?14

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vlado

    109.81.68.XXX
    Tankovani? Ne, dekuji.. Vzpominam si na zavody s tankovanim:
    pilot co startoval 6. dokazakal dojet 2. aniz by nekoho predjel, pac mel prece dobrou strategii, ne? Takze poradi se sice celkem michalo, ale na trati se nic nedelo. Bezne bylo, ze rychlejsi pilot dojel evidentne pomalejsiho, ale na pokus o prejdeti se vykaslal, cekal na pit stop a spolehal na strategii. Po takovych zavodech se fakt nekomu styska? Divate se na zavody kvuli strategii nebo kvuli soubojum na trati?
    Diky šizeným pneumatikam tam sice nejaka strategie zustala, ale uz to neni takova hruza jako s tankovanim. Podle me by meli nutit piloty, aby se predjizdeli na trati a aby bylo rizeni obtiznejsi, takze by casteji chybovali.

    + 19 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Každé tankovanie, je nebezpečné... ...a to v F1 obzvlášť, lebo v autách je zdroj vysokého napatia, ktorý už sem tam potrápil nejedného mechanika v Boxoch a môže byť zdrojom požiaru aj pri takkovaní, ak sa to tankovanie neurobí tak, ako má. 100kg paliva nie je tak moc, aby sa muselo dotankovávať a autá budú potom sice ľahšie nastaviteľné v užšom rozmedzí, čo síce zvýši stabilitu a zvýši rýchlosť, ale všetko to bude na úkor bezpečnosti nielen pilotov, ale aj obsluhy v boxoch. 02 Nevidím v tom žiadnu logiku to znovu zavieť.

    + 32 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Logika je v tom, že jezdci nyní zastavují v boxech jen pro nové gumy, takže každá zastávka navíc je ze strategického hlediska trestem. Když ale pojedeš s menším množstvím paliva, tak se ti zastávka navíc může vyplatit. Takže to dává variabilitu závodním strategiím pro závod.

      + 17 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001674

      uzivatel001674

      85.70.74.XXX
      Nějaké drobnější požáry v boxech mají z hlediska bezpečnosti pramalý vliv. Když se tankovalo, tak všichni chodili v ohnivzdorném a každé plameny byly zažehnány během pár vteřin.Popáleniny utrpěla hrstka mechaniků, ale ty zlomené nohy a ruce kvůli tomu, že pilot nedobrzdil nebo odjel dříve než měl a někoho srazil, můžeš přehazovat vidlemi.

      Pokud by pitstopy měly být opravdu bezpečné, tak by vypadaly asi tak, že pilot přijede, zastaví a teprve potom se mechanici přiblíží k autu, udělají co je třeba, vyklidí boxové stání a až pak se může pilot rozjet.

      + 22 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • 1

    178.255.168.XXX
    Pokud budou tankovat do 50l, mohli by systém mít podobný jako DTM, kdy se tankuje ze speciálního kanystru a zastávka trvá i s tankováním kolem 4s...

    + 21 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama