DISKUZE K ČLÁNKU Vettel potvrdil pole-position a nedal v Kanadě soupeřům šanci + VIDEO
Jestliže někdo doufal, že na okruhu Gillese Villeneuva v Montrealu dojde k nějakému dramatu, pak se mýlil. Vše podstatné se stalo už na počátku závodu a pak jsme pouze sledovali marnou snahu uprostřed startovního pole.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel potvrdil pole-position a nedal v Kanadě soupeřům šanci + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:11 12.06.2018 217.31.62.XXX
Měl na tom svůj podíl (nikoliv porušením pravidel) tím, že se cpal někam, kde mohl předpokládat uklounutí. Je tam špinavá stopa, když tam nikdo nikdy nejezdí, proto mu to ujelo. Navíc bylo jasné, že ten útok nemá smysl, byl daleko vzadu, nebyl rychlejší a do té zatáčky by se vejít před Strolla nemohl. Naprosto zbytečný pokus, hodný nováčka.
Ano na tom místě mohou být 2 jezdci vedle sebe, ale víc ve stopě, jako ostatní. A proto se jiní piloti nesrazili. Pouze jsi uvedl další důkaz, že někdo chybu udělal. Protože nepotrestali Strolla, nejspíš opět nejsem sám, kdo vidí podíl i u Hartleyho.
Jen jsem rozporoval náznak toho, že rozdíl dělal motor. OK to si nemyslíš, tak nemá smysl to dál rozebírat. Pokud ti jde o Alonsa, nemám pochyb o tom, že je lepším pilotem než Gasly. To, že je mi někdo nesympatický neznamená, že nedokážu uznat jeho kvality.
Ano na tom místě mohou být 2 jezdci vedle sebe, ale víc ve stopě, jako ostatní. A proto se jiní piloti nesrazili. Pouze jsi uvedl další důkaz, že někdo chybu udělal. Protože nepotrestali Strolla, nejspíš opět nejsem sám, kdo vidí podíl i u Hartleyho.
Jen jsem rozporoval náznak toho, že rozdíl dělal motor. OK to si nemyslíš, tak nemá smysl to dál rozebírat. Pokud ti jde o Alonsa, nemám pochyb o tom, že je lepším pilotem než Gasly. To, že je mi někdo nesympatický neznamená, že nedokážu uznat jeho kvality.
airwar1939
08:20 12.06.2018 217.31.62.XXX
Jasně ž to je realita, ale rozhodně by to realita pro tým velikosti McLarenu a kvalit Alonsa být neměla.
Můj názor je ten že zjevně nemají moc co lepšího předvést, protože se podobně jako Williams motají už nějaký pátý-šestý rok ve stejných problémech pokud jde o chování vozu. Letos auto nepochybně trochu zlepší, ale podle mě ne dostatečně. A pokud chtějí být příští rok lepší než pátí, tak se to bez zásadních změn ve fungování týmu neobejde. Už jenom proto že jim zhledem k letem minulým letos značně spadne rozpočet (-100 milionů od Hondy, - cca 25 mega od promotéra za výsledky, -18 milionů za motory Renault). S tak razantně nižším rozpočtem nemohou tým efektivně financovat.
Můj názor je ten že zjevně nemají moc co lepšího předvést, protože se podobně jako Williams motají už nějaký pátý-šestý rok ve stejných problémech pokud jde o chování vozu. Letos auto nepochybně trochu zlepší, ale podle mě ne dostatečně. A pokud chtějí být příští rok lepší než pátí, tak se to bez zásadních změn ve fungování týmu neobejde. Už jenom proto že jim zhledem k letem minulým letos značně spadne rozpočet (-100 milionů od Hondy, - cca 25 mega od promotéra za výsledky, -18 milionů za motory Renault). S tak razantně nižším rozpočtem nemohou tým efektivně financovat.
uzivatel001639
22:54 11.06.2018 178.255.168.XXX
Takze nejsme vepri, nebo snad jo?
Pises to same co ja
Pises to same co ja
Situs
22:08 11.06.2018 85.70.164.XXX
Realita je taková že Sauber s Leclerkem je v tuto chvíli jasným hráčem středu pole a McLaren s ním prohrál v kvalifikaci, a v závodě rozhodně Leclerk nebyl o moc pomalejší. Takže na pováženou to je, není to dobrý. Ovšem radikální řezy bych u McLarenu po 7 závodech s motory Renaut ještě nedělal, tuhle sezonu bych jim ten prostor ukázat se dal, pokud to nenabere správný směr, pak ....... .
airwar1939
21:56 11.06.2018 176.74.141.XXX
Ty úvahy na téma lepší rychlosti McLarenu v závodě než v kvalifikaci mají něco do sebe, ale mají i několik vad. Tak především dnes se závody z 90% rozhodují v kvalifikaci, v závodě už se předjíždí minimálně. Naopak jezdci díky systému tři motory na sezony, či dvě převodvky a podobné nesmysli, v podstatě jen šetří vozy, zvláště když ví, že nikoho nepředjedou a je nikdo nepředjede. Což je třeba případ Hulkenberga, který se něměl kam hnát protože na RB, F a M nemají, a ostatní neohrožovali jeho.
Za další pokud měl Alonso s McLarenem o fous lepší závodní rychlost než nováček Leclerc v loni totálně nejpomalejším Sauberu, tak je to na pováženou - opravdu je nováček v kokpitu Sauber pro McLaren měřítkem?
Za třetí současná forma McLarenu a práce na novém voze? V letech 2013 a 2014 šel McLaren dolů, na tom se asi shodneme, jeho forma v letech 2015-2017 je otazníkem, někdo tvrdí, že v těch letech posunuli své šasi na TOP, pak je ale otázka proč pro sezonu 2018 titíž lidé postavili opět střep? Pokud ale McLaren letos postavil střep, a ani po údajném razantním updatu k VC v Barceloně nedošlo k razantnímu zlepšení, tak jaká je šance, že titíž lidé teď vymyslí pro rok 2019 konkurenceschopný vůz?
Podle mě se McLaren dostal podobně jako Williams do stavu kdy je třeba provést radikální řez a ten bude bolestivý a bude nějakou dobu trvat, než příjdou výsledky. Výhodou McLarenu je že on má alespoň šanci ten řez provést, Williams je díky majetkové struktuře v začarovaném kruhu.
Za další pokud měl Alonso s McLarenem o fous lepší závodní rychlost než nováček Leclerc v loni totálně nejpomalejším Sauberu, tak je to na pováženou - opravdu je nováček v kokpitu Sauber pro McLaren měřítkem?
Za třetí současná forma McLarenu a práce na novém voze? V letech 2013 a 2014 šel McLaren dolů, na tom se asi shodneme, jeho forma v letech 2015-2017 je otazníkem, někdo tvrdí, že v těch letech posunuli své šasi na TOP, pak je ale otázka proč pro sezonu 2018 titíž lidé postavili opět střep? Pokud ale McLaren letos postavil střep, a ani po údajném razantním updatu k VC v Barceloně nedošlo k razantnímu zlepšení, tak jaká je šance, že titíž lidé teď vymyslí pro rok 2019 konkurenceschopný vůz?
Podle mě se McLaren dostal podobně jako Williams do stavu kdy je třeba provést radikální řez a ten bude bolestivý a bude nějakou dobu trvat, než příjdou výsledky. Výhodou McLarenu je že on má alespoň šanci ten řez provést, Williams je díky majetkové struktuře v začarovaném kruhu.
Situs
20:27 11.06.2018 85.70.164.XXX
No Alonso není hlupák, staral se o pneu jak měl a všechny postupně stahoval, počínaje Hulkem. Leclerk na Alonsa neměl a časem odpadl na více než 5s, a Gaslyho čekal stejný osud na Leclerka. Na příkladu Ocona bylo vidět že ten takto neodpadl, u něho je nesporné že mohl, a nejspíše také měl rychlejší tempo než vedoucí skupiny Hulk.
Jinak tady je jak jel Hulk vs Alonso
[odkaz na stránku]
Jinak tady je jak jel Hulk vs Alonso
[odkaz na stránku]
uzivatel001639
20:02 11.06.2018 178.255.168.XXX
Ja nerikam, ze byla dobra, ale to fakt spatna a ztracela mazec asi nebude takova pravda jak rikas. Ztracela a byla spatna a k tomu to auto a vysledky byly tragicky. 30% ztraty byly McL
uzivatel001639
20:00 11.06.2018 178.255.168.XXX
Hulka stahoval o tom zadna, cca 20 kol po vymene, ale Ocona ne. Ocona zacal stahovat az 10 kol po vymene, az kdyz Ocon dojel Grosjeana, ktery ho brzdil. Leclerc neztracel po 5 kolech na Alonsa nula nula nic, Leclerc hrozbou byl, az po 10 kolech zacal ztracet vice cca 2s. Predjizdet se nedalo, takze asi Leclerc rezignoval a trochu se stahl a setril gumy.
A Galsyho brdzdil Leclerc staci se podivat na rozetsupy 25-40 kola nula nula nic Ze mu po tak dlouhem boji o predjeti odesli predni pneu neni o tom, ze by ho nebrzdil, ale bylo rozumne se zacit starat o pneumatiky.
jinak Alonso-Leclerc 21 kolo ztrata 1,5s, 22 kolo 0,9s, 23kolo 0,8s a to mel Alonso volnou trat. Leclerc proste pochopil zavcasu, ze to je marny boj na teto trati a zacal se starat o pneu a byt dale od Alonsa, aby gumy neodesli do konce zavodu. Po 10 kolech to byly 3s
A Galsyho brdzdil Leclerc staci se podivat na rozetsupy 25-40 kola nula nula nic Ze mu po tak dlouhem boji o predjeti odesli predni pneu neni o tom, ze by ho nebrzdil, ale bylo rozumne se zacit starat o pneumatiky.
jinak Alonso-Leclerc 21 kolo ztrata 1,5s, 22 kolo 0,9s, 23kolo 0,8s a to mel Alonso volnou trat. Leclerc proste pochopil zavcasu, ze to je marny boj na teto trati a zacal se starat o pneu a byt dale od Alonsa, aby gumy neodesli do konce zavodu. Po 10 kolech to byly 3s
Situs
19:35 11.06.2018 85.70.164.XXX
Takže to že ho Stroll prostě smetl protože mu to uklouzlo, za to mohl Hartley jak? Stroll mu tam neměl povinnost nechat místo? To je zas domluva, ta zas vyčítáš Hartleyi že tam prostě byl a bojoval o místo? Na tomhle místě 2 jezdci v poho můžou být, a taky tam jiní byli, jen Hartleye je nutné si za to dobírat protože to Strollovi uklouzlo, to je dobrý
No ty se jako vždy bráníš, protože ti je proti srsti fakt že jsem zmínil že Alonso se na rozdíl od Gaslyho do Leclerka dokázal pořádně opřít
No ty se jako vždy bráníš, protože ti je proti srsti fakt že jsem zmínil že Alonso se na rozdíl od Gaslyho do Leclerka dokázal pořádně opřít
Mike17
19:26 11.06.2018 185.149.130.XXX
A odpovídám, že pravděpodobně nic vyloženě proti pravidlům. Pouze zkušený pilot by se tam necpal. Asi na to měli komisaři podobný názor. Pokud by byla vina pouze a jedině na Strollovi, musel dostat trest.
"Nastavení začíná a končí tím co ti dovolí motor a šasi," tak sorry, nějak mi uniká, proč to tedy zmiňuješ, a proč jsi vlastně začal řešit neútočení Gaslyho na Leclerca. Když to vytahuju jen já....
A proč to tedy řešíme, když se oba shodneme na tom, že se z toho nedá nic vydedukovat?
No nic, to je asi celkem jedno.
"Nastavení začíná a končí tím co ti dovolí motor a šasi," tak sorry, nějak mi uniká, proč to tedy zmiňuješ, a proč jsi vlastně začal řešit neútočení Gaslyho na Leclerca. Když to vytahuju jen já....
A proč to tedy řešíme, když se oba shodneme na tom, že se z toho nedá nic vydedukovat?
No nic, to je asi celkem jedno.
Situs
19:00 11.06.2018 85.70.164.XXX
Byla dobrá. Alonso měl po boxech myslím nejrychlejší závodní tempo ze zbytku pole, protože jestli se nepletu, stahoval Ocona a byl rychlejší i než Hulk. Leclerk už samo nebyl hrozbou a postupně začal ztrácet. No a Gasly nakonec nedokázal akceptovat tempo ani Leclerca a začal ztrácet na něj nějakých 5 sekund. Leclerca opravdu nebrzdil
uzivatel001639
18:50 11.06.2018 178.255.168.XXX
O spatnem gripu se u McL mluvilo davno, jak uz jsem rikal nekdy okolo roku 2016 Honda bez vykonu klouzala na vyjezdech ze zatacek*3*
Ze by to McL vyladil do konce roku trochu pochybuji, ale treba seto po 3 letech konecne posunou dale
Ze by to McL vyladil do konce roku trochu pochybuji, ale treba seto po 3 letech konecne posunou dale
uzivatel001639
18:46 11.06.2018 178.255.168.XXX
No nevim, jestli byla jejich zavodni rychlost dobra. Kdyz na vyjedzu z boxu predjel Alonso Leclerca, tak ten se ho drzel nekolik kol, cca 10. Takze obe auta stejne pneu, stejne cerstve a Alonso nikam neujizdel, skoro by se dalo rici, ze brzdil Leclerca. Takze se akorat prohodili od zacatku zavodu a ukazalo se ze maji rychlost stejnou. Takze ty vymluvy na rychlost Vandoorna na poskozene auto vypadaji proste jvtipne. Proste si Vandoorne jel to sve a nestihal.
Nasledne pak jel Alonso, Leclerc a Gasly. Ten mel prvnich par kol lepsi rychlost nez oni dva. Gasly po vymene pneu nez dotahl Leclerca jezdil o 0,5s rychlejsi kola nez Alonso, resp. kola 25-27, vsichni na SS. Ale jakmile dotahl Leclerca, tak uz jel vlacek a dojel by az do cile, ikdyz po cca 6 kolech zacal Leclerc nepatrne ztracet a brzdit tak Gaslyho. Proste STR dost v zavode zrychlilo o tom neni pochyb
Nasledne pak jel Alonso, Leclerc a Gasly. Ten mel prvnich par kol lepsi rychlost nez oni dva. Gasly po vymene pneu nez dotahl Leclerca jezdil o 0,5s rychlejsi kola nez Alonso, resp. kola 25-27, vsichni na SS. Ale jakmile dotahl Leclerca, tak uz jel vlacek a dojel by az do cile, ikdyz po cca 6 kolech zacal Leclerc nepatrne ztracet a brzdit tak Gaslyho. Proste STR dost v zavode zrychlilo o tom neni pochyb
GRAHAM
18:41 11.06.2018 77.236.218.XXX
Tak něco čuchtat asi budou a testovat na tom současném monopostu.To asi ano....nakonec musí zjistit proč nemaj mechanickej grip v pomalých zatáčkách a aby se to neopakovalo... Ale vzhledem k tomu jak funguje F1, nemají možnost to "rychle" posunout jinak, že udělají nový monopst.A teď mají času.....nemyslím si ale že to budou troubit do světa.
Situs
18:20 11.06.2018 85.70.164.XXX
Významná část z pohledu pravidel je jakákoli část, takže to není sporné a ptám se co Hartley udělal proti pravidlům. Byl evidentně smykem Strolla eliminován, bojoval s ním o pozici, a Strollovi to podklouzlo. Stroll to neměl právo zavřít, ale nechtíc smykem se to stalo.
Já z 0,5km nevyvozuji vůbec nic, tohle tu vytahuješ jen ty, tak jsem rád že sis uvědomil že tu píšeš něco z čeho se nic nedá vydedukovat.
Já z 0,5km nevyvozuji vůbec nic, tohle tu vytahuješ jen ty, tak jsem rád že sis uvědomil že tu píšeš něco z čeho se nic nedá vydedukovat.
Mike17
17:57 11.06.2018 185.149.130.XXX
Ano a proto vidím víc viny také na Strollovi. Ovšem je poněkud sporné, jestli byl Hartley významnou částí vozu vedle něj. Možná ano, ale není to jednoznačné. Podle mne by zkušený pilot odtud "vycouval" a nesnažil by se tam ani dostat. Je to chvilka, jde o desetinky na rozhodování. Nikdo neudělal brutální chybu, ale špatně něco bylo. Proto souhlasím s komisaři. Závodní incident.
Jo souvisí i s motorem. Ovšem rozdíl mezi Alonsem a Stoffelem je stejný jako mezi Alonsem a Gaslym. Z toho 0,5km se nedá o motoru odvozovat vůbec nic. Zvlášť, když továrna měla ještě o 0,7-0,8km míň než Gasly a o RB nemá smysl ani psát.
Jo souvisí i s motorem. Ovšem rozdíl mezi Alonsem a Stoffelem je stejný jako mezi Alonsem a Gaslym. Z toho 0,5km se nedá o motoru odvozovat vůbec nic. Zvlášť, když továrna měla ještě o 0,7-0,8km míň než Gasly a o RB nemá smysl ani psát.
Situs
17:19 11.06.2018 85.70.164.XXX
Podle mě za to mohl Stroll který, ač nechtíc, smetl druhé auto které nemělo kam. Pokud si myslíš že Hartley udělal nějakou chybu která je proti pravidlům, kterou? Já tvrdím že Stroll se dopustil porušení pravidel tím že nenechal Hartleyovi prostor.
Nastavení začíná a končí tím co ti dovolí motor a šasi, takže to souvisí i s motorem. A samo záleží i na šikovnosti jezdce, takový Stoffel by možná nebyl tak "šikovný".
Nastavení začíná a končí tím co ti dovolí motor a šasi, takže to souvisí i s motorem. A samo záleží i na šikovnosti jezdce, takový Stoffel by možná nebyl tak "šikovný".
Mike17
17:12 11.06.2018 185.149.130.XXX
Ne, samo se to nesmeklo. Těch smeknutí, kde někoho potrestali jsou mraky. Buď je chyba Strolla, Hartleho, nebo obou. Došli k závěru, že obou. To, že ty máš jiný názor neznamená, že názor jiných je blbý. A to ty neděláš poprvé.
A já jsem ti vysvětlil, že blíž k tomu měl díky TS. Logicky. To není chyba ani Gaslyho, ani Hondy, ale nastavení.
OK.
A já jsem ti vysvětlil, že blíž k tomu měl díky TS. Logicky. To není chyba ani Gaslyho, ani Hondy, ale nastavení.
OK.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek