DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 341, poslední 22.06.2018 10:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 27.05.2018 17:17
Gasly jel skvěle 01 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 27.05.2018 18:07
Co udělal Maestro špatného? »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2018 17:24
Asi tu není nikdo, kdo by Riccimu vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Což je odpovědí na tvou otázku, proč ho nevykopnu jako Kvjata. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        A kolik toho prosím tě předjel za ten závod? Pokud nepočítáme start, tak s nejrychlejším vozem dokázal předjet pouze Ericssona a Strolla ve dvou nejhorších autech a Sainze, který byl o 5 sekund na kolo pomalejší a tím to končí. To mě na nejrychlejší auto přijde dost tragický.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Bravo Ricciardo! Jako zadostučinění za jeho vlastním týmem před dvěma lety zpackaný závod dnes zaslouženě vítězem Grand Prix Monaka!

    No a nebýt to zrovna v ulicích Monte Carla, vzhledem k avizovaným technickým potížím se svým vozem by asi zřejmě svou pozici neuhájil.

    Jezdci Ferrari a Mercedesu seřazeni na střídačku, vynikající výkon Gaslyho a také předjížděcí show v podání Verstappena, který startoval z chvostu pole.

    Hezký závod.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      jj, na Monaco docela zábavné 03
      Riciemu to moc přeju a jsem zvědav, jak bude jeho soupeřům šmakovat šampáníčko z jeho botasky 18
      taky jsem ještě čekal, že Max předvede nějaký pokus na kluky těsně před sebou, ale v závěru už jel docela klidně. možná škoda, že na tu trojici nebylo v závěru víc záběrů.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      "...No a nebýt to zrovna v ulicích Monte Carla, vzhledem k avizovaným technickým potížím se svým vozem by asi zřejmě svou pozici neuhájil."
      To je docela zajímavý postřeh od někoho, kdo loni obhajoval výměnu pozic přes boxy. Najednou vyšlo najevo, že i evidentně rychlejší Vettel nedokázal bez TR předjet svého soupeře. A najdnou byla i evidentní strategie, která vedla k vítězství. (Jednoduché pokrytí zastávky kolo po zajetí svého soupeře.) Jak odlišné oproti loňsku, že? Jo, když tým udělá maximum pro udržení prvního místa pilota, tak se v Monaku těžko tento pilot předjíždí a to i když má poškozené auto.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Letos se tady pneumatiky nechovaly tak překvapivě jako loni, overcut byl prakticky nemyslitelný. Před rokem to přiznali i u Mercedesu a Red Bullu, kde se zlobil Max Verstappen. Na to nezapomínej...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ale, ale...
          Dnes ti jasně RBR a Ferrari ukázali, jak se dělá strategie, když chceš pokrýt zastávku soupeřů. Jednoduše zajedeš o kolo po... A to by loni také stačilo k "zakonzervování" pořadí. Bez ohledu na nějaké pneumatiky.
          Loni to byla jednoznačná TR ve prospěch Vettela, protože by Kimiho na trati nepředjel. A je mi úplně volné, co jsi (jste) četli v live timingu. Letos totiž byl Vettel rychlejší, než Ricci o mnohem více, jak loni oproti Kimimu, a stejně mu to bylo k ..... A víš proč??? Protože tým Ricciho nepodrazil, tak jako loni Kimiho.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Jak mohl dnes Red Bull podtrhnout Ricciho? 11

            Zmiňuješ konzervování pořadí. Ok. V tom případě bychom mohli toto pravidlo rozšířit na všechny závody, kdy bude Kimi v kvalifikaci pomalejší jak Seb... To by vůbec nebyla TR 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Podívej Easy, to co jsi dnes původně napsal a na co jsem reagoval, je pravda a také můj názor. Nebýt loňských nesmyslů. které jsi (jste) tu psali, dal bych ti paleček a šel od toho. Dneska jsem na tvůj koment reagoval jen proto, aby sis uvědomil, co jsi loni ignoroval. A najednou letos zjistil? Dokážeš pochopit, že i výměna pilotů přes boxy je také TR? Dnes ti Ricciardo a RBR jasně předvedli, že v Monaku je rychlost pro předjetí, pouze jedním z argumentů, nikoliv jediným.(Proto mi jsou v Monaku k smíchu argumenty s livetimingu). Pokud pomalejší pilot neudělá fatální chybu, tak ten rychlejší nemá šanci jej na trati předjet. (Samozřejmě, že mluvím o podobně rychlých autech). A to je princip o který mi loni šlo.
              Jak mohl dnes RBR podtrhnout Ricciho? Jednoduše! Poslat ho za Maxe, tak jako to udělali u Ferrari, s lídrem závodu a víkendu, loni.
              "Zakonzervování": Ale já nemám problém s tím, když Kimi dojede po horší kvalifikaci i v závodě za Sebem. Pokud mu tedy evidentně nekryje záda, jako loni v Maďarsku. A i to je pro mne spravedlivější, než co předvedli v Monaku. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Poslat Ricciho za Maxe a přijít tak o vítězství v Monaku? To jsi se snad zbláznil... A to tvé zakonzervování stavu není nic jiného, než popření závodního ducha a praktikování Multi21 kdykoli je to možné. Na to se fakt dívat nechci. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Jo, z pohledu pilota kruté. Zlikvidovat vítězné tažení týmovým rozhodnutím. A přitom by to letos bylo i omluvitelné, když měl Ricci poškozený vůz. Loni Ferrari, ale takové rozhodnutí skutečně provedlo a žádné poškození na voze vedoucího pilota nebylo. A ty a tobě podobní tu nic o zbláznění se nepsali. Docela hnus.
                  Jaképak Multi21? Ty se nechceš dívat na Multi21, já zase na Multi12. Jaký je v tom rozdíl?
                  Loni jasná Tr ve prospěch Vettela, dnešek to potvrdil, jak by to loni vypadalo nebýt TR.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Až na to, že RB byl po celý víkend v Monaku rychlejší mež Ferrari. Loňská situace je odlišná v tom, že Kimi i Seb měli stejná auta, jen z nich každý dokázal vymáčknout odlišný výkon. Ještě si OPĚT připomeňme, že možností overcutu nebyli překvapeni jen u Ferrari. Ta představa: "Sebe, sice ti to jede jako z praku, ale šup do boxů, abys nám neohrozil pozici Kimiho..." 12

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Co že???
                      Ricciardo byl s poškozeným autem rychlejší než Ferrari???
                      Tak tomu říkám zoufalství.
                      Loni byl také Kimi po celý víkend lepší, ale díky TR skončil za Sebem. A to ani neměl poškozené auto. Jen "smůlu", že jede v týmu manipulátorů s výsledky.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Kdo byl nejrychlejší v trénincích a v kvaldě? Max předjížděl auta, ale přesto to byly vozy o kategorii níže. Kdyby se LETOS dostal Max nebo Ricci za vůz Ferrari nebo naopak, předjetí by bylo obtížné. Proč? Odpověď je jednoduchá: pneumatiky neumožňující overcut jako loni!

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          V Monaku se těžko předjíždí na jakýchkoliv pneumatikách.
                          Loni se předjíždělo ještě méně, než letos. Tak co sem pořád taháš pneumatiky. Vždyť to jsou opačné argumenty.
                          Overcut loni umožnilo Ferrari, nikoliv pneumatiky.13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama