DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes s převahou vyhrává ve Španělsku, Ferrari nevyšlo téměř nic
Na okruhu Circuit de Catalunya s novým povrchem očekávali piloti a diváci možný déšť, pravděpodobnost byla až osmdesátiprocentní. Jenže nakonec z toho vyšel v podstatě poklidný závod, v němž po strategické stránce zcela propadl tým Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes s převahou vyhrává ve Španělsku, Ferrari nevyšlo téměř nic
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
09:15 14.05.2018 185.149.130.XXXNo, asi jsem rád, že jsem ten závod neviděl.
Ale potěšilo mne, že opět u Ferrari podělali strategii Vettelovi (možná si spletli zase auta). Být to Kimi bylo by tu 10 stránek na téma TR.
A Mclaren? S ohledem na okolnosti možná jejich nejlepší letošní závod. Jen ten úplně nový vůz vypadá nějak o moc rychlejší, jak ten starý. Takže podle očekávání.-
-
-
-
-
Mike17
11:48 14.05.2018 185.149.130.XXXTo je mi jasný. Ale už mu strategii podělali v Číně, v Baku zapomněli dát Kimimu tradiční pitstop navíc a dnes znova... Je to už třetí závod, co si nějak popletli čísla a podělali závod tomu "špatnému". Už by měli zaměstnancům vysvětlit, kdo má číslo 7 a kdo číslo 5. -
-
-
-
Situs
08:01 14.05.2018 85.70.164.XXXNo McLaren je za vlastním očekáváním, to je jasné, ale není to tak zlé aby jsme nad nima už lámali hůl. McLaren má konečně srovnání a ví kde je laťka na kterou musí mířit, začátek sezony možná není dle představ, odkryl plně jejich slabiny a teď bude na McLarenu aby ukázal že je týmem co dokáže zavelet směr TOP týmy. Tohle ještě není konec, spousta lidí tu hlásali počkejme půl sezony, či sezonu, pak se uvidí, a toho by jsme se měli držet. Nejsem spokojen s tím kde kluci výkonnostně jsou, a především s tou ztrátou na TOP týmy, ale máme tu "teprve" 5 závodů ze kterých dokázali získat 40 bodů, a to je dobrý základ. McLaren předešlé 3 roky šel s body vždy postupně nahoru, a nebylo to jen Hondou. Mrkněme jak se jim dařilo dříve v prvních 5 závodech.
2015: 0 bodů.
2016: 12 bodů.
2017: 0 bodů
......................... letos začínáme 40kou, uvidíme jak to skončí a jak moc McLaren zvedne hru, musí být lepší, to vědí všichni, a především oni sami.-
airwar1939
08:23 14.05.2018 176.74.141.XXXKdyž už jsi začal body McLarenu za prvních pět závodů, tak bych asi neporovnával s posledníma třema sezonama, kdy neměli konkurenceschopný motor:
2010: 119 bodů
2011: 138 bodů
2012: 98 bodů
2013: 29 bodů
2014: 43 bodů
2015: 0 bodů
2016: 12 bodů
2017: 0 bodů
2018: 40 bodů
Takže suma sumárum, současná výkonnost je o něco lepší než v letech když byly tragičtí, ale o dost horší než v letech kdy se řadili k prvním třem čtyřem týmům.
A k těm bodům bych dodal ještě jednu informaci:
Alonzo: 32 bodů
Vandoorne: 8 bodů
... takže se dá říct, že současná výkonnost McLarenu stojí a padá s Fernandem.
Podle mě to nejvýstižněji řekl Jenson, ano výkonnost se po přechodu na motor Renault zlepšila, ale vzhledem k prohlášením o nejlepším šasi je celkem za očekáváním.
Otázka je, jak tu půjde s McLarenem dál, a v tom nejsem zrovna optimista. Po rozchodu a Hondou přišli o status továrního týmu a o dost velkou finanční podporu od Hondy, plus si musí platit motory, a od FIA těch peněz za loňskou sezonu také moc nepřiteče, chybí jim velký sponzor, takže si myslím že letos se na rychlosti a kvalitě vývoje začne dost projevovat nedostatek peněz (což se možná už podepsalo na zimním vývoji a spoždění). Osobně si myslím, že do léta příjde mírné zlepšení, ale po létě už budou stagnovat a oproti Renaultu spíše ztrácet.-
Situs
08:36 14.05.2018 85.70.164.XXXJo, Jenson to vystihl. Očividně rok 2010,2011,2012 se nekoná, ale vracej se do roku 13,14, a teď půjde o to co dál, daj se očekávat 2 scénáře, buď přijde to že nedokážou konkurovat ani Renaultu, nebo dokážou (nebo budou i lepší) a ten směr k lídrům tam bude. To nám ukáže letošek, včetně těch financí, protože bez nich to nejde. Letos to zadotovali, příští rok je potřeba přinést nemalé sponzorské peníze.-
airwar1939
11:01 14.05.2018 176.74.141.XXXJá se trochu obávám že McLaren ale i Willisams budou muset tuhle a následující dvě sezony hlavně přežít a doufat že majitelé práv prosadí rozpočtové stropy a lepší přerozdělování peněz. Protože čistě teoreticky, pokud měl McLaren loni rozpočet cca. 220-250 milionů euro, tak po rozchodu s Hondou přišel o cca. 100 milionů, dalších 15-20 jsou platba za motory, a za loňský rok dostanou méně peněz... a tudíž teď budou rozpočtem trochu lepší střed startovního pole, ale mají oproti týmům středu pole mnohem více zaměstnanců, které musí zaplatit. Bojím se, že finance letos budou pro McLaren značně limitujícím faktorem.
-
-
-