DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 161, poslední 25.03.2018 14:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2018 08:38
Hmm. Ham si jede pro další titul (jo, tipuju to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 08:36
Grahame, nech toho. To jsi čekal, že jejich… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 10:27
No na Q3 Alonso rozhodně měl, chyboval, nedá se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Chyba je v tvém názoru. Posuzuješ výkonnost podle jediné kvalifikace, kterou odjel nováček McL s Renckem pod kapotou. RBR mají spoustu let spolupráce s Renaultem náskoku. To jako čekáš, že hned bude McLaren nejlepší? Dočkej času a nech je v klidu pracovat. Já věřím, že výsledky se ukáží už na konci této sezóny. Držím jim palce, i když si to za ty kecy nezaslouží. 03 11

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Promiň, ty čekáš, že těch 1,8s na RB stáhnou? Hmmm. Jestli ano, pak klobouk dolů. Pokud z té ztráty zůstane i jediná desetinka, pak má RB šasi lepší. Tečka.
                              Ale zlepšení jim jistě přeji také.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • jon

                              jon

                              194.228.59.XXX
                              Nechci do toho rýpat, ale spojení nováček + McL je docela vtipné. 11 Já to vnímám spíš tak, že McLaren od roku 2012 neudělal extra šasí. Své tvrzení opíral o data ze zatáček, kde se dá rychlost nahnat přítlakem. Jenže potom se to projeví na akceleraci a maximální rychlosti na rovinách. Po té frašce v letošních testech mě opravdu čím dál víc leze na jazyk moje původní domněnka a to že v té bídě si prostě hnali jen potřebné + body pro sebe. O mizernosti Hondy nikdo nepochyboval, tak si alespoň trochu přihřáli svoji polívčičku. Teď je možnost přímého srovnání se stájí, která je považována za nejlepší z pohledu šasí a kterou McLaren bral jako svoji konkurenci v tomto ohledu. A skoro 2 sekundy ztráty je opravdu hodně. Jak často píše Graham, dejme jim pár závodů. A budu rád, když prokáží, že se jen otřeli o bláto a netopí se v něm. 04

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                01

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Pro Mika i Jona:
                                  Nečekám, že letos stáhnou 1,8s. To mi vnucuješ ty Miku. Čekám, že z 1,8 s. bude třeba jen 1 s. ztráty.
                                  A nováček McLaren byl myšlen ve spojení s Renaultem. Za 47 let, co F1 sleduji si nevzpomínám, že by někdy McLaren měl pod kapotou motor Renault.
                                  Tvoji doměnku, nemám jak rozporovat a po pravdě, klidně to tak mohlo být a i bych tomu věřil. Ostatně napadá mne paralera s RedBullíčky v začátku turboéry. To bylo obdobné a mnozí zde (včetně Mika) tyhle praktiky přihřívání polívčičky, vehementně popírali. I nu fandovství se nezapře v žádném z nás.
                                  S Grahamem souhlasím, že to chce čas a až pak je zatracovat. Na druhou stranu jim (a vlastně nikomu) nedaruji za kecy, které vedou. Za to si do nich a jejich fanoušků, kteří jim to žerou, budu rád rýpat, ať se to fandům líbí, nebo ne.

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • jon

                                    jon

                                    194.228.59.XXX
                                    01 Myslím, že to vidíme všichni velice podobně, jen jsme každý mírně zaujatý jiným směrem. Což z toho dělá zajímavější diskuzi. 04

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Ale ano, Haas fňukal. - " [odkaz na stránku]
                  Je to přímo sám Gene. 12
                  Grosjean bulí pořád, toho už ani nevnímám. U něj to beru tak, že i kdyby nadobro někdy vyhrál titul, tak to bude stejně s KDYBY a tohle a támhleto.
                  Jinak já McL věřím, že se z toho nějak oklepe. Jen mě loni trochu dráždily ty kecy o nejlepším šasí, nejlepším pilotovi a tragickém motoru. Šasí umí určitě lépe (zatím) než tovární Renault, jen je potřeba trochu doladit. 100% to umí lépe, než Haas. Ale Mercedes, Ferrari a Red Bull jsou v tom ohledu jinde. Mercedes to ukázal v roce 2013 a 2014 (kdy je navíc pokořil i Williams) a aniž bych chválil rána před večerem, tak RB to ukáže letos. Neumí to tedy aktuálně v porovnání se špičkou. Ale dle jejich prohlášení to vidím tak, že tam cílí, tak je tam i řadím a porovnávám. Pokud to vezmu podle toho, kde je vidím a kde skutečně jsou, tak oproti Haasu, Force Indii, Williamsu, Sauberu, STR jsou kabrňáci a zmínění se od nich mají co učit. 04 A časem tam asi přibude i ten Renault. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Psal jsem před více než měsícem, že Merg přestavěl auto (asi už neviděli dost prostoru pro vývoj a Ferrari bylo loni příliš blízko). Ferrari se snažilo o vylepšení svého loňského auta a Renault jen doufá, že jejich soupeři budou muset více šetřit motory, aby jim vydržely. A to jen na základě PR keců. Nečekej u McLarenů veliký posun. Alespoň ne v první půlce. Jestliže McL řeší problémy s dětskými nemocemi a kvůli tomu netestují a Alonso ještě plácá nesmysly, že jezdit nemusí, protože mají dostatek dat, tak normálně uvažující člověk ví, o co jde. 03
          Jo, je jasné, že jde jen o kvaldu. Ale upřímně, čekáš snad letos větší vyrovnanost v boji o titul, než vloni? Já ne. (Abys zase netvrdil, že se to dalo odhadnout.) Mergl nebude jezdit se zapnutým kvalifikačním módem závody, ale jsou napřed. A Vettel bude opět potřebovat pomoc týmu, aby se dostal před Kimiho. Což Raikkonena opět otráví a bude jezdit prdlajs. Tak že Mergl bude mít PK více méně v klidu. Šance RedBullíčků pro letošek je, v nekonkurenční Hondě a rychlé dohodě s Renckem. Pokud budou špekulovat, tak se na ně Rencek vykašle. (Myšleno šance RedBullíčků jakožto soupeře Mercedesu). 03 A ostatní na to ještě letos nemají. Včetně McL. Ale McLarenům přeju aby se dostali opět na čelo startovního pole. (Moje rýpání je jenom reakce na ty jejich kecy.) 03

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak mě bylo jasný, když to říkal, že to je "frustrace" na "hloupé" dotazy novinářů. Uznej že pořad na to odpovídat fakt není jednoduché.
            Od Mclarenu posun čekám. Už jen kvůli tomu že jim fandím, to je snad normální. Že to nebude jednoduché je jasné.
            Pořád věřím že boj bude vyrovnaný, možná naivně.Mercedes ten mód (snad) nebude moci využívat tak často a v race módu to bude vyrovnané.
            Bohužel asi u Ferarri bude problém se spotřebou. Kéž by to tak nebylo.

            Pro vylepšení soutěže, bych nařídil přestup Alonsa, tzv hostovaní na rok do Mercedesu. LH by si to plně zasloužil. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Promiň, ale krysu do baráku nechceme. 03 12 Jestli někoho místo Finské tragédie, tak Ricciho. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Bys začal fandit jinýmu týmu. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Po pravdě, druhá půlka garáže by pro mě neexistovala. 12 Ať si užívá tam, kde je a dostane McLaren nahoru. Od toho tam je a je za to královsky placen. Hlavně ať se moc nerozptyluje Toyotou ve WEC. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Mód Mercedesu: řekl bych, že tím, že to Ham pustil až v posledním kole, půjde o něco dost agresivního a je otázkou zda to budou moci využívat alespoň v takové míře, jako minulé roky. Nebo si jen nechávali eso v rukávu a v posledním pokusu se s ním vytasili. 18 Obojí je spekulace, nebrat příliš vážně. 03
              Add Alonso a McL: Chápu, že fanoušci jsou plni očekávání a každá účelová akce, či prohlášení v nich nabuzuje přesvědčení o splnění jejich očekávání. Ale mě čas naučil, rozkódovávat poměry v F1. A proto se snažím vnímat celek a nahlížet jakoby pod povrch. A bylo jasné, že pro McL je tato sezóna "seznamovací". Jejich superstár bude lítat po svých aktivitách, čili jak jsem zjistil tuhle zprávu, hned jsem měl jasno. Aniž bych vnímal jejich výsledky v testech, či kecy okolo.
              Poslední tvůj odstavec: 11 01 11 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            213.226.252.XXX
            Já Kimimu jako vždy věřím - i když máš pravdu, že Ferrari pojede na Seba, ale letos to budou mít těžké, protože Kimi bude rychlejší než seb ...
            A u té Hondy-Redbullu se ještě uvidí - podle mě se z výsledku Troro Roso nedá moc dovodit, neb Toro roso neni špičkový tým je to vlastně letos testovací tým
            Mě přijde že Redbull je v tuhle chvíli spíše zklamaný ze slabého výkonu Renaultu, než z Hondy .... možná? :)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Kimi rychlejší než Seb?
              Podle mne jsou si dost rovni a záleží na maličkostech. Jak tomu ostatně bylo i v minulých dvou letech. Problém je jediný. Ferrari upřednostňuje Vettela a jakmile to Raikkonen pocítí (pozná na vlastní kůži) ztratí motivaci a kašle na závodění, protože ví, že ho vždycky pošlou za Seba. A pak tu jsou chytráci z řad místních odborníků, kteří na časech dokazují rychlost před... a po... 05 a zcela ignorují okolnosti. 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Lhotka

    Lhotka

    213.195.194.XXX
    Takže Mclaren nejhorší šasi s motorem Renault. 05

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama