DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech

Jako den a noc - tak vypadaly Grand Prix Abú Zabí 2016 a 2017. Letos byly karty rozdány a tak zbývalo vyřešit pár posledních otazníků. Mezi ty nejdůležitější patřilo pořadí v Poháru konstruktérů - přesuny v pořadí pilotů byly spíše méně očekávané.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 27.11.2017 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 26.11.2017 21:46
Nedávno tu někdo psal, že dnes Renault ukáže, co… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 27.11.2017 14:15
Pokud bys četl pozorně, nikdo tu netvrdil, že je… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 27.11.2017 12:34
Letos stojí pohonné jednotky přibližně 20 milionů… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • snebka

        snebka

        193.179.111.XXX
        Hm tohle je v téhle fázi sezóny těžké těžké hodnotit. Hartley přišel z prototypů a ve F1 předtím naposledy seděl v roce 2012. V minulém závodě se mu navíc povedlo dostat do druhé kvalifikace. STR už určitě kvůli spolupráci s Hondou delší dobu nevyvíjí vůz a navíc Renault udělal ke konci sezóny týmu značnou neplechu. Taky bych ti rád připomněl, že v minulém roce v Abu Dhabi taky ani jeden z jezdců STR nepostoupil do Q2 a oba piloti před jejich odstoupením byli na hony vzdálení bodům ( Kvyat jel 16., Sainz 15.). Daleko objektivnější bude příští sezóna. I když s motory Honda, kdo ví 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.155.XXX
          Kvyat v jeho posledním závodě přesvědčil, že na to má a přivezl TR bod. Gasly s Hartlym nepřesvědčili a za poslední 3 závody nepřivezli ani bod. Nic víc, nic méně než reálný pohled na nelichotivou současnost TR

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            83.208.82.XXX
            Souhlasím se Sergiem - i když ke Kvjatovi byly výhrady, pořád se Sainzem byli schopní aspoň nějak držet Toro Rosso nad vodou. Sázka na novou dvojici prozatím vyhořela a nejsem si tak docela jist, že to příští rok s novým motorem bude lepší. I když, kdo ví, třeba Honda mile překvapí.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              A nesráží novou dvojici Toro Rosso taky trochu to, že přecházejí na nové motory a ty od Renaultu už nebyly top?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                46.135.69.XXX
                Souhlas s Icewoman. Výkony jezdců TR nelze objektivně hodnotit, neboť jsou ovlivněny kvalitou dílů motorů Renault.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Torro Rosso držel nad vodou hlavně Sainz, kterého vedení prodalo. Uvidíme, jak se nové dvojici povede v příštím roce, ale s ohledem na pravděpodobnou kvalitu motorů to asi velká sláva nebude.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Mercedes byl bezkonkurenční, ale tohle "divadlo" si mohli odpustit! Jestli Bottas opravdu věří, že byl dnes lepší, tak je opravdu hodně naivní ... Nemít Hamilton ten titul už pár týdnů " v kapse", tak by mu nadělil minimálně 10 sekund ...

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.148.XXX
      A já se s tímhle docela ztotožňuji. Jindy agresivní Hamilton byl úplně jalovej. Během prvního kola si nechal nadělit sekundu a čtvrt, když budoval bezpečný polštář mezi Bottasem a Vettelem, kterýho si vodil za sebou. Pak udržoval celý závod víceméně konstantní odstup a k náznaku útoku se dostal jen jednou, když Bottas udělal chybu a ta mezera se během jedné šikany rozplynula. Chudák Lewis najednou nevěděl, co s tím, aby se před Valtteriho nedostal. Pak už se Hamilton poučil v tom smyslu, že na Bottasovy schopnosti tak úplně spoléhat nemůže a nechal si ho raději poodjet.

      Včera to byl úplně jiný Lewis, než ten čtyřnásobný šampión, kterýho znám (a těžce nesnáším). Jediná alternativa, co mne napadá je, že měl kocovinu z víkendové pařby.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Brawo Checo 100 !!! Brawo Checo 100 !!! Brawo Checo 100 !!! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mercedes s přehledem, Renault si dojel pro co měl, Alonso tentokrát před Massou za 2 body na rozlučku s Hondou 03 Jinak též se mi nelíbí trestat jezdce 5 sekundy když můžou vrátit pozici. Nejprve bych nařídil vrátit pozici pokud je to možné a pak popřípadě trestal trestem opravdu tak aby nebylo výhodné někoho vzít zkrácením tratě. Není to fér se takto vyhnout zaseknutím za jezdcem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Závod bez většího rozruchu, není asi moc co komentovat. Měl bych přece jenom výtku směrem ke komisařům FIA ohledně incidentu Hulka a Checa. Takto to vypadá, že je pro jezdce přijatelnější předjet soupeře mimo trať, potom ujet a pět sekund si vybrat při pitstopu... Renault se sám střelil do jedné nohy tím, že Sainzovi nebylo správně utaženo přední kolo, vše tedy záviselo na Nicovi, jelikož všechny vozy Haas i Torro Rosso byly mimo body.

    Jinak Bottas si poctivě odjezdil grand prix v čele, ustál tlak od týmového kolegy a bezchybně si dojel pro vítězství. Vettel si pojistil druhou příčku v šampionátu, Räikkönen se díky výpadku Ricciarda usadil na příčce čtvrté. Takže ve výsledku pěkně promíchaní jezdci Mercedesu a Ferrari.

    Felipe Massa se rozloučil závěrečným bodem své dlouhé kariéry.

    Nezbývá než doufat, že v příští sezóně to bude na špičce napínavý souboj až do posledního závodu. Už teď se nemohu dočkat! 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama