DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech

Jako den a noc - tak vypadaly Grand Prix Abú Zabí 2016 a 2017. Letos byly karty rozdány a tak zbývalo vyřešit pár posledních otazníků. Mezi ty nejdůležitější patřilo pořadí v Poháru konstruktérů - přesuny v pořadí pilotů byly spíše méně očekávané.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 27.11.2017 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 26.11.2017 21:46
Nedávno tu někdo psal, že dnes Renault ukáže, co… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 27.11.2017 14:15
Pokud bys četl pozorně, nikdo tu netvrdil, že je… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 27.11.2017 12:34
Letos stojí pohonné jednotky přibližně 20 milionů… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Jestli mluví o příští sezóně, tak by ho měl snad i Arthur C. Clarke za blázna. 12 Spíš jestli to není nějaký paralelní vesmír, jako byl v Červeném trpaslíkovi. Akorát mu to nějak falíruje ta Honda potom, tak já Ti fakt nevím. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já ti nevím. Někdy mám pocit, že on už sleduje příští sezonu a má všechny ty informace z budoucnosti. Soudím vzhledem k těm zasvěceným odhadům, které nikdy nevychází z letošních dat. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
01 Díky 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ale ale, já si ani nevšiml toho blábolu s tou spolehlivostí. 12 Opravdu koukáme na stejný seriál jako Adi? 12 Nekouká na DTM nebo Formuli E? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Aha, tak díky za opravu. Já myslel, že jednotky + podpora. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud bys četl pozorně, nikdo tu netvrdil, že je na tom Honda stejně jako Renault. Jen že je Renaultu evidentně blíž, než Renault Mercedesu. A pokud jde o Brazílii, top speed měl nějakou záhadou Alonso vyšší než Massa a rozhdoně nebyl nejpomalejší. Pokud jsi myslel včerejšek, pak Alonso má ts 14-tý a za ním jsou obě STR a třeba také Vettel. 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Člověče neměl. Jednak jsem Richtera už několik let neslyšel (raději se dívám na RTL), jednak jsem šel raději ven. Čekal jsem nudu a o počtu poruch si můžu přečíst.
S tou spolehlivostí tradičně kecáš. Mclaren má od Mexika jedno odsoupení pro HAVÁRII (tedy žádná porucha motoru), zatímco týmy s Renaultem odstoupily 4x a z toho 2x pro poruchu motoru (obě STR v Brazílii)!!! Tedy není to 1:1, ale 4:1, nebo 2:0. Vyber si, já bych dal přednost 2:0, vzhledem k tomu, že se bavíme poruchovosti motorů. Pokud jsi myslel včetně Mexika, pak je to pouze 5:0. 121212
Na tu příští sezonu se těším také. Rozhodně "věřím" tomu, že Renault jen na šasi z ničeho nic (doteď to nebyla ani polovina za celý rok) přes zimu udělá 0,7s na kolo a rozhodně 1,2s u Mclarenu dělal jen rozdíl mezi Hondou a Renaultem (sarkasmus, kdybys to nepochopil). Ale na rozdíl od tebe spíš čekám, že obě stáje budou na konci před RB. Dá se očekávat, že u Renaultu opět zapomenou, jak se vyrábí náhradní díly, nebo zabloudí na cestě do Milton Keynes a ocitnou se omylem ve Viry nebo Wokingu. Takže u RB očekávám hodně kouře a málo dojezdů do cíle. 12
A STR? Taky souhlasím. Nasbírají asi míň, než letos Mclaren. Tedy to bude vlastně lepší, než konec sezony s Renaultem. Minimálně nulu určitě uhrají. S Renaultem by za nulu zaplatili 20 mega, s Hondou za nulu dostanou 40mega. Teď ale nevím, jestli kvůli tomu budou brečet. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Letos stojí pohonné jednotky přibližně 20 milionů, příští rok musí výrobci o další 3 miliony zlevnit. Honda v září uvedla, že podpora Toro Rosso bude nižší než 40 milionů (včetně pohonných jednotek), McLaren podporovala zhruba 100 miliony.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
No já bych jim dal flastr oběma. Jednomu, za to, že si to beztrestně střihnul a druhému za to, že ho tam schválně tlačil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Jasně , že to bylo málo........ 03, situaci by vyřešila jedině tráva , kačírek , pořádně vysoké obrubníky , ale to tu skoro všichni píší pořád dokola.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Já to asi blbě pochopil. Ty si asi myslel, že trapný byl ten směšně malý trest? Měl pozici hned vrátit nebo dostat průjezd boxy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
No já nevím, ale když projel šikanu rovně a nevrátil pozici?
To by pak mohli rovnou ty šikany zrušit.
Ale napadla mě taková sranda. Co dát každému jezdci tři žolíky za závod, kdy by si mohl beztrestně zkrátit jakoukoliv zatáčku? Třeba v Monaku za tunelem, by mohlo být konečně vzrůšo ...
18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ikdybychom pocitali, ze auto Mcl je stejne dobre jako Renault a rozdil je pouze v motoru( ikdyz i mnozi odbornici rikaji, ze Mcl ma lepsi auto), tak je to porad 0,5s na kolo. To ti prijde jako zanedbatelny rozdil? Opravdu ti prijde normalni a rikas si, ze ten motor je dostatecne silny, ze Alonso se zaplym DRS Massu na tech rovinkach praktiucky nestahoval?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však já vycházím z toho, že cca 50 milionů od Hondy a motory grátis. A ty aktuálně stojí cca 30 milionů za sezónu, ne?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Kdepak, Honda nebude Toro Rosso dávat ani polovinu toho, co McLarenu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Dával jsem mu komentář výše. 12 S těmi sobotami to vidím stejně. Jinak to soudruzi mohou příští rok zase vypustit. 12 Ale buďme shovívaví. O ohňostroj se postaral po dlouhé době pouze promotér. 12 Byť ne všichni ho stihli vidět. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Díky půjčení Sainze mohli jít okamžitě k Hondě, což je asi 80 milionů dolarů do kapsy příští rok. 04 A jak píše Easy, Dietrich to asi tolik nepocítí. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Asi jsme koukali na jiný závod, ale v předposledním kole měl Hulk ztrátu na Mercedesy cca 80 vteřin a Fernando jel cca 30 vteřin za ním.
Jestli do toho chceš míchat i Red Bull, tak Max ztrácel cca 50 vteřin.
Jinými slovy McLaren je blíž Renaultu, než Renault Ferrari, natož Mercedesu. Red Bull paráda, ale i přes super šasí si ani nečuchnul. Po dlouhé době jsme viděli motory Mercedes a Ferrari puštěné naplno a ten rozdíl je brutální, to máš recht ... Renault má před sebou hodně práce a Honda očividně ještě daleko více.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.148.XXX
Hmm. To zas bylo něco.
- jízdu Mercedesů považuji za týmovou režii a vystupování jejich pilotů v cíli za frašku
- jediný předjetí v první desítce, který jsem zaznamenal, bylo Alonso vs Massa
- z druhé desítky se mi líbil Grosjean, kterýmu bych klidně dal pilota dne
- Toro Rosso vs Renault: jakkoliv by se to nabízelo, rozhodně nešlo o nějaké zlepšení nebo závěrečný sprint Renaultu. Ten za prvních 10 závodů získal +- stejně bodů jak ve druhé půlce sezóny. Šlo o dobrovolnou sebevraždu Toro Rossa, když svoji pravidelně bodující jedničku pustili na hostování k přímýmu soupeři a sporadicky, ale přeci jenom čas od času bodující dvojku poslali k čertu. Gaslymu a Hartleymu to ani nevytýkám, on toho Sainz v Renaultu taky moc neurval a to měl lepší výchozí pozici.
- za sezónu jako takovou bych vyzdvihl (mimo šampiona, kterej konečně dospěl, nechyboval a vyjel, co bylo potřeba) mladýho Ocona. Líbil se mi už loni v porovnání s Wehrleinem, ale jeho letošní šňůra nejen dokončených závodů, ale dokonce na bodech (12 za sebou. Víc měli jenom Hamilton, Vettel a Bottas) byla famózní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama